گل محمدی تکلیف 3 بازیکن پرسپولیس را تعیین کرد ، واکنش یحیی به جدایی محمد محمدی

به گزارش خانه انگلیسی، سرمربی پرسپولیس می گوید لئاندرو پریرا در تیم پرسپولیس کارش را ادامه خواهد داد.

گل محمدی تکلیف 3 بازیکن پرسپولیس را تعیین کرد ، واکنش یحیی به جدایی محمد محمدی

به گزارش خانه انگلیسی آنلاین، یحیی گل محمدی پس از ترک ساختمان باشگاه در مصاحبه با خانه انگلیسی اظهار کرد: جلسه پیرامون جابجایی بود و بعلاوه فهرستی که دادیم برای خرید بازیکنان و تمدید قرارداد و آغاز تمرینات و اردو و برنامه ریزی برای تمرینات.

او در پاسخ به این سوال که آیا فهرست را تحویل رضا درویش داده، گفت: بله، فهرست را تحویل دادم.

وی در مورد تغییرات پرسپولیس شرح داد: نام نمی توانم بیاورم اما شالکه و اسکلت بندی تیم را قرار است حفظ کنیم و در کنارش چند بازیکن جذب کنیم.

یحیی راجع به ادامه کار پریرا گفت: او با ماست و کارش را ادامه می دهد.

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت بیرانوند اظهار کرد: بالاخره مصدومیتی دارد و یک اندازه طولانی است اما فکر نکنم در نهایت مسئله ای باشد.

گل محمدی درباره کیفیت چمن استادیوم کاظمی عنوان نمود: من اطلاعی ندارم اما کیفیت چمن باید خوب باشد چون اخیرا فشاری نبوده. بحث زمین تمرین دوم است که بارها به باشگاه گفتم.

او در مورد افزایش سهمیه بازیکن خارجی گفت: در هر پستی که به بازیکن خارجی احتیاجی باشد، بازیکن خواهیم کرد.

یحیی در مورد کیفیت و خرید بازیکنان عربستانی پاسخ داد: آنها برنامه دارند و می خواهند در آسیا پیروز باشند و برنامه ریزی خیلی خوب و مدونی دارند تا هم فوتبالشان رشد کند و هم در بخش گردشگری، صنعت آنها پیشرفت کند. اینجا هم قوانینی وضع می کنیم برای اینکه تیمهای ایرانی را ضعیفتر نمایند.

سرمربی پرسپولیس درباره تعداد بازیکنان خروجی گفت: تعداد آنها را هم نمی توانم بگویم. شما دنبال عدد هستید؟

گل محمدی بعلاوه اضافه نمود: در جابجایی بستگی به این دارد که شما بتوانید کسی را بگیرید یا نه، ما اسامی را دادیم اما معین نیست که بخریم یا نه. با خرید بازیکنان، نفرات خروجی هم معین می گردد.

وی در مورد نگرانی طرفداران و برنامه ریزی اردو، گفت: ما هفتم تمرینات را آغاز خواهیم کرد، نگرانی هست چون نه بازیکنی تمدید شده و نه بازیکنی جذب شده. الان هم در این مورد جلسه داشتیم و احتمالا امروز - فردا اخبار خوبی درباره خرید بازیکن تازه یا تمدید منتشر گردد. اما کلا دیر است، اینکه یک هفته ده روز منتظر بازیکنان باشیم و دیر اضافه شوند، خوب نیست. شما وقتی می خواهید تمرینات را آغاز کنید، باید همه بازیکنان باشند تا بدنسازی را آغاز کنید و هماهنگی تاکتیکی داشته باشید. اینکه کسی 10 روز دیر بیاید، کار تیم لنگ خواهد شد. نگرانی من این است که وقتی می خواهیم تمرینات را آغاز کنیم، همه کنار هم باشند. فکر کنم ما زمان را از دست دادیم.

یحیی در مورد جدایی محمد محمدی عنوان نمود: محمد از دوستان خوب و همبازیان خوب ما بود و از او تشکر دارم. واقعا یاری زیادی کرد، به خصوص در جابجایی و واقعا هم اطلاعی ندارم چرا این رخ داد اما برایش آرزوی پیروزیت دارم.

سرمربی سرخپوشان در مورد شرایط امید عالیشاه گفت: او در فهرست تمدیدی ما هست.

وی در انتها در مورد عیسی اظهار کرد: بچه ها در فهرست هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "گل محمدی تکلیف 3 بازیکن پرسپولیس را تعیین کرد ، واکنش یحیی به جدایی محمد محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی تکلیف 3 بازیکن پرسپولیس را تعیین کرد ، واکنش یحیی به جدایی محمد محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید