یک روز پرواز برای رسیدن به المپیک جوانان، پرچمدار ایران در آرژانتین با کاروان دوم به بوینس آیرس می رود

به گزارش خانه انگلیسی، قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان دنیا که پرچمدار کاروان ورزش ایران در المپیک جوانان است، همراه با گروه دوم راهی آرژانتین خواهد شد.

یک روز پرواز برای رسیدن به المپیک جوانان، پرچمدار ایران در آرژانتین با کاروان دوم به بوینس آیرس می رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی، کشتی با گروهی 6 نفره در بوینس آیرس حضور خواهد داشت. محمد کریمی در 65 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 110 کیلوگرم کشتی آزاد با راهنمایی غلامرضا محمدی به همراه امیررضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم و محمد نصرتی در 92 کیلوگرم با مربیگری فرشاد علیزاده در روزهای 20 و 22 مهرماه مبارزه های خود در المپیک جوانان را برگزار خواهند کرد.

درحالیکه پیش از این گفته می شد همه اعضای کاروان اعزامی در یک روز راهی بوینس آیرس می شوند اما به دلیل فاصله رقابت ها، 5 تیم ورزشی که کشتی نیز شامل آن می گردد چند روز دیرتر از گروه اول عازم آرژانتین خواهند شد.

گروه 6 نفره کشتی بامداد جمعه (13 مهر) راهی دوبی گردیده و بعد از توقفی دو ساعت و نیمه در امارات با پرواز 16 ساعته راهی ریودوژانیرو خواهند شد. کاروان ورزشی ایران سپس به بوینس آیرس محل برگزاری رقابت های المپیک جوانان خواهند رفت و به این شکل برای رسیدن به المپیک یک روز در آسمان خواهند بود.

افتتاحیه مسابقات 14 مهر انجام می گردد و با توجه به اختلاف ساعت ایران و آرژانتین، گروه دوم نیز می توانند در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشند. این در حالی است که پرچمدار ایران نیز محمد نصرتی قهرمان کشتی نوجوانان فرنگی دنیا است که با گروه دوم عازم بوینس آیرس می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یک روز پرواز برای رسیدن به المپیک جوانان، پرچمدار ایران در آرژانتین با کاروان دوم به بوینس آیرس می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روز پرواز برای رسیدن به المپیک جوانان، پرچمدار ایران در آرژانتین با کاروان دوم به بوینس آیرس می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید