69 درصد کرمانشاهیان واکسن کرونا زده اند

به گزارش خانه انگلیسی، خبرنگاران/کرمانشاه به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا به امروز بیش از 69 درصد جمعیت هدف استان واکسن کرونا زده اند.

69 درصد کرمانشاهیان واکسن کرونا زده اند

دکتر محمودرضا مرادی با اشاره به آخرین شرایط تزریق واکسن کرونا در استان، گفت: تا به امروز 69.4 درصد جمعیت هدف استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

مرادی آمار تزریق دوز دوم واکسن کرونا را هم بیش از 42 درصد گفت.

وی با بیان اینکه ظرفیت تزریق روزانه 100 هزار دوز واکسن کرونا در استان داریم، گفت: متاسفانه استقبال مردم برای تزریق واکسن کرونا به این میزان نیست و روزانه بین 20 تا 25 هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق می گردد.

وی از مردم خواست تا قبل از آغاز پیک ششم جهت تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند و اضافه نمود: تزریق واکسن کرونا تا حدود زیادی می تواند از ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا بکاهد.

مرادی با بیان اینکه واکسیناسیون مهمترین عامل در کنترل بیماری است، اضافه نمود: از مردم درخواست می کنیم جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نموده و به هیچ وجه به شایعات توجه ننمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شرایط واکسیناسیون نوجوانان 12 تا 18 ساله در استان هم اشاره نمود و گفت: بیش از 50 درصد نوجوانان استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند و استقبال خوبی را شاهد بوده ایم.

وی در ادامه به شرایط کرونا در استان اشاره نمود و گفت: شرایط بیماری کرونا در استان سیر نزولی دارد، اما به کندی صورت می گیرد و در چند روز گذشته این فرایند ثابت مانده است.

مرادی اظهار کرد: در برخی از استان ها نشانه هایی از افزایش بیماری به چشم می خورد که می تواند زنگ خطری برای استان و ورود به پیک ششم باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "69 درصد کرمانشاهیان واکسن کرونا زده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "69 درصد کرمانشاهیان واکسن کرونا زده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید