شروع فروش خودروی به روز شده پورشه از تابستان

به گزارش خانه انگلیسی، فروش 2019 Porsche Macan با قیمت کمتر از 50000 دلار تابستان 2019 آغاز می گردد.

شروع فروش خودروی به روز شده پورشه از تابستان

به گزارش خبرنگار ، آمریکایی ها بعد از رونمایی Macan بازسازی شده در ماه ژوئیه فرصتی را برای آنالیز جاده های به روز شده پورشه در نمایشگاه خودروی لس آنجلس دریافت کردند. اما Macan در فروشش تجدید نظر شده است و تا تابستان 2019 در ایالات متحده فروش نخواهد داشت. قیمت ها از 49،900 دلار آغاز می گردد و علاوه بر قیمت اصلی آن 1050 دلار دیگر برای تحویل از خریدان گرفته می گردد.

این خودرو در امریکا 248 اسب بخار (185 کیلووات) قدرت و 273 پوند (370 نیوتن متر) گشتاور فراوری می نماید اما نسخه اروپایی آن 242 اسب بخار (180 کیلو وات) و 273 پوند فوت (370 نیوتن متر) گشتاور فراوری می نماید. تنها گزینه برای جعبه دنده یک انتقال دهنده هشت سرعته دو کلاچه است. پورشه ادعا می نماید که ماکان می تواند در آمریکای شمالی در زمان 6.3 ثانیه یا 6.1 ثانیه در صورت استفاده از بسته کنترل از راه دور گزینه Sport Chrono به 60 مایل در ساعت برسد (96 کیلومتر در ساعت). این خودرو می تواند بیشینه سرعت 142 مایل در ساعت (229 کیلومتر بر ساعت) را تجربه کند. در مقایسه با نسخه آمریکای شمالی، نسخه خارجی احتیاج به 6.7 ثانیه دارد تا با سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) و بیشینه سرعت آن 140 مایل / ساعت (225 کیلومتر در ساعت) است.

ماکان به روز شده در آمریکا مشابه نسخه اروپاییش است. اما تغییرات و اصطلاحاتی در آن اجرا شده است. این اصلاحات شامل تغییراتی در چراغ های جلو و چراغ های عقب می شوند. چند گزینه رنگ جدید در پالت آن اضافه شده است. رنگ هایی مانند سبز متالیک، نقره ای متالیک، آبی و سفید گچی در این لیست جدید حضور دارند.

در داخل این خودرو نیز تغییراتی اجرا شده است. این تغییرات شامل یک صفحه نمایش 10.9 اینچی است که با بک صفحه نمایش 7 اینچی جایگزین شده است و از آخرین نسخه سیستم مدیریت ارتباطات پورشه استفاده می نماید. ناوبری استاندارد است. فرمان GT Sport جدید گزینه ای برای خریدارانی است که می خواهند همان کنترلی که دارندگان پورشه 911 دارند را در خودروی خود تجربه نمایند. برای آسان تر کردن رانندگی، کنترل کروز اختیاری که در حال حاضر همراه با Traffic Jam Assist است در ماکان وجود دارد. این ویژگی امکان حرکت سریع را فراهم می نماید، در ضمن ترمز و حفظ کنترل خودرو در یک خط را تا 40 مایل در ساعت (64 کیلومتر در ساعت) انجام می دهد.

طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع فروش خودروی به روز شده پورشه از تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش خودروی به روز شده پورشه از تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید