آیا حاضرید برای خرید این چاقو بیش از 13 هزار دلار بپردازید؟

به گزارش خانه انگلیسی، در هفدمین دوره نمایشگاه شکار و اسب سواری ابوظبی، صنایع دستی متعددی به معرض نمایش درآمد و بسیاری از آن ها به قیمت های باورنکردنی خریداری شد.

آیا حاضرید برای خرید این چاقو بیش از 13 هزار دلار بپردازید؟

به گزارش، در هفدمین دوره نمایشگاه شکار و اسب سواری ابوظبی، صنایع دستی متعددی به معرض نمایش درآمد و بسیاری از آن ها به قیمت های باورنکردنی خریداری شد.

در میان آثار عرضه شده در این نمایشگاه، چاقوی تزئین شده ای توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد که 50 هزار درهم امارات معادل 13.612 دلار قیمت گذاری شده بود. این چاقو با طلا و سنگ های قیمتی تزئین شده بود.

از این مدل چاقو که مدل ویلیام هنری آمریکایی است، تنها یک عدد در جهان وجود دارد و ساخت یک نمونه دیگر از آن 8 ماه زمان می برد.

مدیرعامل یک شرکت اماراتی که نمایندگی فروش این چاقو های آمریکایی را در امارات داد، گفت که ساخت این چاقو 800 مرحله دارد و در یکی از مهم ترین این مراحل، چاقو در ژاپن و توسط متخصصان ساخت شمشیر های سامورایی تیز می شود.

به گفته او روی این چاقو آثاری به سبک ایماکی، سبک نقاشی معروف ژاپنی، کشیده شده و با طلا و سنگ های قیمتی تزئین شده است. حجم برخی خطوط ترسیم شده روی این چاقو، یک دهم ضخامت یک موی انسان است.

منبع: العربیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آیا حاضرید برای خرید این چاقو بیش از 13 هزار دلار بپردازید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا حاضرید برای خرید این چاقو بیش از 13 هزار دلار بپردازید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید