اتحاد و همدلی مطلوبی بین شیعه و سنی در کنگان برقرار است

به گزارش خانه انگلیسی، فتح الله نوروزی جمعه شب در جمع اهالی اهل سنت کنگان با تبریک هفته وحدت با بیان اینکه نماز بالاترین درجه و مرتبه تعالیم دینی است، گفت: نماز یکی از بارزترین مصادیق عبادات، وسیله ذکر با خدا و نور چشم پیامبراست. نماز وسیله تشکر از خداوند بر نعمت های اوست.

اتحاد و همدلی مطلوبی بین شیعه و سنی در کنگان برقرار است

وی با بیان اینکه بنیاد و محور پایداری و دوام هر جامه ای وحدت است گفت: یکی از ارکان مهم دین اسلام اتحاد و وحدت بین مسلمانان است و هفته وحدت فرصت مناسبی برای تقویت همبستگی جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز طلوع اسلام ناب محمدی است و پاسداشت از آن و همچنین یاری به رویش و اقتدار انقلاب با وحدت می تواند از بسیاری از دسیسه های دشمن جلوگیری کند.

نوروزی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) مظهر وحدت مسلمانان است توضیح داد: هفته وحدت تجلی اتحاد و همبستگی مسلمانان و نمایش همدلی و یکدلی مسلمانان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان بیان نمود: گلواژه ای که در راس برترین ها واقع شده است، و بسیار جاذب، دلگشا و زیباست، واژه وحدت و اتحاد است .

فرماندار ادامه داد: اتحاد، نخ تسبیحی است که مهره ها را در کنار هم نگه می دارد و ارتباط منظمی بین آن ها برقرار می سازد و آن ها را از پراکندگی و دورافتادگی و گم شدن حفظ می نماید.

نوروزی گفت: وحدت عامل مهم حرکت بخش برای انقلاب ها بوده، و انسان ها را در گذر پیشرفت به سوی پیروزی ها، از دست اندازها و گردنه های صعب العبور، عبور می دهد، به ناتوانی ها توان بخشیده، و دشواری ها را آسان می نماید و ناممکن ها را ممکن می سازد .

منبع: خبرگزاری مهر

به "اتحاد و همدلی مطلوبی بین شیعه و سنی در کنگان برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحاد و همدلی مطلوبی بین شیعه و سنی در کنگان برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید