اولترابوک هواوی MateBook X Pro جدید با آخرین نسل پردازنده های اینتل عرضه می گردد

به گزارش خانه انگلیسی، هواوی تصمیم دارد بهترین مدل لپ تاپ سال 2019 خود را با نسل جدید پردازنده های اینتل و همین طور با رنگ جدید سبز روانه بازار کند.

اولترابوک هواوی MateBook X Pro جدید با آخرین نسل پردازنده های اینتل عرضه می گردد

لپ تاپ MateBook X Pro مدل 2020 به دهمین نسل از پردازنده های دسکتاپ اینتل مجهز است ولی از نظر طراحی و سایر مشخصات سخت افزاری تفاوتی با مدل پیشین ندارد.

میت بوک ایکس پرو در اندازه 13.9 اینچ، روشنایی صفحه نمایش 450 نیت و لمسی با دقت تصویر 3000 در 2000 پیکسل روانه بازار خواهد شد. حسگر اثرانگشت این لپ تاپ در کلید پاور ادغام شده است و وزن آن حدود 1.3 کیلوگرم است. از دیگر نوآوری های این لپ تاپ می توان به وبکم پاپ آپ تعبیه شده در صفحه کلید اشاره نمود.

پیکربندی های مدل جدید میت بوک ایکس پرو همگی مبتنی بر دهمین نسل از پردازنده های دسکتاپ اینتل هستند ولی از نظر مدل پردازنده، رم و فضای ذخیره سازی تفاوت هایی دارند. مدل رده بالا از پردازنده Core i7 با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارددیسک عرضه می گردد. این مدل دارای کارت گرافیک انویدیا MX250 است که یکی از قدرتمندترین کارت های گرافیکی لپ تاپ در سال های اخیر است.

یک درگاه USB-A و دو درگاه USB-C از مدل سال پیش روی این لپ تاپ باقی ماندند و شاهد یک رنگ جدید سبز در کنار رنگ های قبلی نقره ای و خاکستری هستیم.

هواوی در طراحی و ساخت میت بوک ایکس پرو وسواس زیادی به خرج داده است تا یکی از بهترین اولترابوک های دنیا را بسازد. در سال 2019، این لپ تاپ جزو بهترین انتخاب ها و خریدهای کاربران قرار داشت و از نظر بدنه فلزی و یکپارچه، وزن پایین، کیفیت بی نظیر نمایشگر، حاشیه های باریک و شارژدهی مناسب نظر مثبت کاربران را جلب نموده بود.

هواوی در مراسم رونمایی از این لپ تاپ اشاره می نماید که شاید این اولترابوک، همه انتظارات ما از یک لپ تاپ ایده آل را رفع کند ولی نزدیک ترین گزینه به مدل آرمانی ما خواهد بود.

هواوی میت بوک دی

این غول چینی در کنار مدل جدید میت بوک ایکس پرو، از لپ تاپ مالی دیگری به نام MateBook D رونمایی کرد. این لپ تاپ در دو مدل 14 و 15 اینچ و با دهمین نسل پردازنده های اینتل عرضه می گردد.

صفحه نمایش این لپ تاپ دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل با حاشیه های ضخیم تر نسبت به لپ تاپ میت بوک ایکس پرو است.

هواوی این مدل را برای کاربران رده متوسط بازار طراحی و فراوری می نماید و که در بالاترین پیکربندی دارای پردازنده Core i7 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت ذخیره سازی در مدل 14 اینچ است. این مدل از یک درگاه USB-C و دو درگاه USB-A به همراه یک HDMI سود می برد و البته دارای جک هدفون 3.5 میلی متری است. مدل 15 اینچ یک درگاه USB-A بیشتر دارد.

به گفته هواوی، مدل جدید لپ تاپ MateBook X Pro از ماه آوریل و با قیمت 1499 یورو برای پردازنده Core i5 و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت ذخیره سازی عرضه می گردد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "اولترابوک هواوی MateBook X Pro جدید با آخرین نسل پردازنده های اینتل عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولترابوک هواوی MateBook X Pro جدید با آخرین نسل پردازنده های اینتل عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید