بازیکنان ما براساس برنامه و دستورات بازی کردند

به گزارش خانه انگلیسی، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتسال تایسان نام ویتنام گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم بهتر بودند و براساس برنامه و دستورات حرکت کردند که پیروز به شکست نماینده چین شدند.

بازیکنان ما براساس برنامه و دستورات بازی کردند

به گزارش خانه انگلیسی از اصفهان، برونو خوزه گارسیا در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش در برابر شن زن چین گفت: بازیکنان ما بازی خوبی ارائه دادند و بازی در نیمه نخست در شرایط برابری بود و 2 تیم تفاوت چندانی با هم نداشتند.

وی افزود: بازیکنان ما در نیمه دوم بهتر بودند و براساس برنامه و دستورات حرکت کردند و توانستند به گل برسند.

سرمربی تیم فوتسال تایسان نام ویتنام درباره بازی بعد تیمش در برابر بانک بیروت گفت: بازی امروز تمام شده و به طور قطع باید به بازی بعدی فکر کنیم که از الان در حال برنامه ریزی برای بازی بعد هستیم.

وی اعلام نمود: تیم بیروت را تا حدودی می شناسیم، تیم خوبی است و 90 درصد بازیکنان آن از تیم ملی لبنان هستند، برای بازی مقابل این تیم خوب تلاش زیادی می کنیم تا به آمادگی مطلوبی برسیم.

برونو خوزه گارسیا شرح داد: اگر بخواهیم جام را بالای سر ببریم اینکه در برابر چه تیمی بازی می کنیم نباید تفاوت داشته باشد بلکه در هربازی باید برای برد تلاش کنیم.

به گزارش خانه انگلیسی، دیدار تیم های شن زن چین و تایسان نام ویتنام در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا 2015 با نتیجه 5 بر یک به سود نماینده ویتنام سرانجام یافت.

ج

منبع: تسنیم

به "بازیکنان ما براساس برنامه و دستورات بازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان ما براساس برنامه و دستورات بازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید