بایدن: ترامپ یک شارلاتان است

به گزارش خانه انگلیسی، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر وعده داده است که کشور را متحد کند.

بایدن: ترامپ یک شارلاتان است

به گزارش گروه بین الملل خانه انگلیسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه در اظهاراتی وعده داد تا کشور را متحد کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خانه انگلیسی بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، بایدن در سخنانی در ایالت جورجیا خودش را با فرانکلین روزولت رئیس جمهور پیشین آمریکا مقایسه کرد تا فرق بین خودش و آنچه را که تفرقه افکنی توسط ترامپ توصیف نموده، نشان دهد.

وی در ادامه ترامپ را یک فرد شارلاتان توصیف کرد که میخواهد از ترس و نگرانی های جامعه آمریکا برای ایجاد تفرقه و دو دوستگی سوء استفاده کند.

بایدن گفت: بارها و بارها در طول تاریخ مان، شاهد افراد شارلاتان بوده ایم، پوپولیست هایی که قصد دارند بر روی ترس و نگرانی های مردم موج سواری نموده و به منافع سیاسی خودشان دست پیدا نمایند. آنها زمانی ظاهر نمایان می شوند که کشور به شدت آسیب دیده و ما کاملا آسیب پذیر باشیم.

نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا گفت: می خواهم برای عبور از این لحظه سخت و سخت در تاریخ آمریکا، یاری کنم، دورانی که با شیوع ویروس مرگبار کرونا، ناآرامی های نژادی و تفرقه سیاسی تعریف شده است.

وی اضافه نمود: ما به رئیس جمهوری احتیاج داریم که برای خودش نباشد بلکه برای بقیه مردم باشد، کسی که ما را متحد کند نه اینکه موجب تفرقه ما گردد. رئیس جمهوری که نگران رتبه بندی خودش در تلویزیون نباشد و بیشتر به فکر مردم آمریکا باشد. این رئیس جمهوری است که من آرزو دارم باشم. من به عنوان یک دموکرات در انتخابات رقابت می کنم ولی رئیس جمهور آمریکا خواهم بود. ما با دموکرات ها و جمهوریخواهان همکاری خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بایدن: ترامپ یک شارلاتان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ یک شارلاتان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید