با لوازم مقرون به صرفه، خانه خود را گران تر نشان دهید

به گزارش خانه انگلیسی، خوشبختانه راه هایی وجود دارد که می تواند ظاهر خانه را بی آنکه پول زیادی خرج کنیم شیک و مجلل نشان دهد.

با لوازم مقرون به صرفه، خانه خود را گران تر نشان دهید

تنها با چند راهکار و تکنیک ساده می توانید فضایی را ایجاد کنید که راحتی و تجمل را باهم به رخ بکشد. در این مطلب از خانه انگلیسی به بیان ایده هایی برای لوکس کردن خانه می پردازیم.

ایده هایی برای لوکس کردن خانه

اگر خانه لوکس و لاکچری را دوست دارید. باید ابتدا ویژگی های این نوع از خانه ها را بشناسید و در دکوراسیون داخلی منزل خود به کار گیرید.

منزل خود را با استفاده از گل ها و گیاهان تر و تازه کنید

برای لوکس کردن فضای زندگی تان احتیاجی به تنظیمات بزرگ و یک کیف پر پول ندارید، شاید تمام چیزی که به آن احتیاج دارید خرید یک دسته گل ساده و مقرون به صرفه از گل فروشی باشد. همه چیز در خصوص نحوه چیدمان گل ها و نوع گل هایی است به کار می برید، اول از همه گل ها را با توجه به انواع آن دسته بندی کنید و سپس دسته های گل را در سراسر خانه پخش کنید. برای آشنایی بیشت ربا گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی سمی و خطرناک هستند سر بزنید.

از بالش های رنگارنگ بهره ببرید

اگر مبل ها، بالش ها، جایگاه ها و پارچه ها همگی با یک جنس و بافت باشند فضا را یکنواخت و کسل کننده نشان می دهد. بالش های کوچک با رنگ و بافت متفاوت می تواند فضا را از یکنواختی درآورد و حالت متفاوتی به فضا دهد. حتی اگر به رنگ ها علاقه چندانی ندارید و ترجیح می دهید از رنگ های خنثی بهره ببرید.

فضا را با پرده ها پر کنید

بیشتر خانه های گران قیمت سقف بلندی دارند و خوشبختانه از نور طبیعی خورشید بهره می برند. بنابراین اگر بتوانید به دیگران این حس را القا کنید که دیوارها بلند است، خانه مجلل به نظر می رسد. پارچه ها را از بالا و از نزدیکی سقف آویزان کنید، هیچگاه مستقیم پرده ها را از بالای قاب پنجره آویزان نکنید. شما از این طریق می توانید دیوارها را بلندتر نشان دهید.

برای هر قسمت سبک دلخواه خود را معین کنید

اگر دکور فضایی به صورت حرفه ای چیده شده باشد، سبک هنری آن فضا را به خوبی نمایان می نماید. وقتی لوازم تزئینی را مطابق با سبک و سلیقه خودتان هماهنگ کردید آن ها را با دقت در جای مناسبی قرار دهید. حواستان به اینکه هر کدام از آن ها را کجا و چگونه قرار می دهید باشد، آن ها را در برابر چشم همگان بگذارید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب دکوراسیون اتاق پذیرایی باید اینگونه باشد سر بزنید.

قالیچه ها را نباید فراموش کنید

مبلمان خود را با یک قالیچه زیبا کامل کنید. نه تنها یک قالیچه همه چیز را با هم مربوط می نماید، بلکه می تواند پایه و اساس دکوراسیون شما باشد. شما می توانید با توجه به بافت و رنگ قالیچه، سایر اجزای اتاق را نیز معین کنید. فرش در یک مکان بیش از آنچه که فکرش را بکنید حس گرما، بافت و رنگ را القا می نماید. وقتی که قالیچه با مبلمان و پرده ها هماهنگ می گردد حس زیبایی و لوکس بودن را منتقل می نماید.

مجموعه ای از لوازم ضروری تهیه کنید

معمولا به شما توصیه می کنیم که از ست کردن اثاث منزل اجتناب کنید اما در خصوص وسایل ضروری بهتر است که یک ست تهیه کنید. به عنوان مثال ظرفی که در آن صابون مایع می ریزید باید با سطل زباله و غیره ست باشد. این کار برای شما هزینه زیادی در بر نخواهد داشت با این وجود فضای شما را شیک، زیبا و لوکس نشان می دهد.

برای بهتر کردن فضا روی پنجره ها سرمایه گذاری کنید

می توانید پنجره های را آنگونه که می خواهید سفارش دهید تا پنجره های تازه آنگونه باشند که می خواهید و فضا به گونه ای تغییر کند شما مایل هستید. این کار کمی تخصصی است بهتر است از یک مشاور کار بلد یاری بگیرید. اینکه پنجره شما با چه سبک و سیاقی باشد تماما به خود شما بستگی دارد به عنوان مثال می توانید پنجره ها را با چوب کفپوش ست کنید و یا حتی از پنجره های گرد بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب مبلمان منزل را به آسانی برق بیندازید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با لوازم مقرون به صرفه، خانه خود را گران تر نشان دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با لوازم مقرون به صرفه، خانه خود را گران تر نشان دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید