برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با هنجارشکنان

به گزارش خانه انگلیسی، برخورد پلیس و دستگاه قضائی با هنجار شکنان و عاملان تیراندازی و افراد مخل نظم و امنیت قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود.

برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با هنجارشکنان

به گزارش خانه انگلیسی لرستان، جلسه تعامل پلیس و دستگاه قضائی به ریاست دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد در محل دفتر دادستانی و با حضور فرماندهان و روسای یگان های اجرایی انتظامی شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان ، به بیان برخی چالش ها و مسائل پیش رو به منظور رفع آنها و ارائه خدمات مطلوب به شهفرایندان پرداخت.

سرهنگ عباس دولتشاهی افزود: عملکرد مطلوب پلیس و دستگاه قضایی ماحصل زحمات و تلاش های شبانه روزی همه عزیزان و همکاری و تعامل خوب مردم در بحث برقراری امنیت است و بی شک بدون همکاری و تعامل مردم و حمایت های خوب دستگاه قضایی در همه بعاد ماموریتی اعم از برخورد با جرائم و ... این رسالت محقق نمی گردد.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم با برنامه ریزی های اجرا شده و افزایش واحدهای گشت خودرویی ، موتوری و پیاده و اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق حاشیه نشین و پاکسازی نقاط آلوده و تداوم این طرح ها و حمایت خوب مردم و دستگاه قضایی ، امنیتی بهتر تامین خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه ضمن پیشگیری از وقوع جرائم اقدام به تشکیل و راه اندازی تیم هایی گشت نامحسوس به منظور شناسایی و برخورد با سارقان در دستور کار قرار داده ایم که الحمدالله نتایج خوبی داشته است.

وی ادامه داد: در بحث تیراندازی ها که اغلب بعلت اختلافات صورت می گیرد تیم های تخصصی در سطح یگان های اجرایی راه اندازی تا بصورت ویژه وارد عمل شده و اقدامات قاطع و قانونی با این گونه هنجارشکنی ها داشته باشیم که در این مدت اقدامات قاطعانه ای با عاملان تیراندازی از سوی پلیس و دستگاه قضا شده است و بی شک پاسخ ما به هرگونه هنجار شکنی ها قاطعانه ، سخت و پشیمان نماینده خواهد بود.

دولتشاهی افزود: در گام بعدی پلیس کلیه وسائط نقلیه ای که توسط برخی اقراد پلاک آنها مخدوش می گردد توقیف و ضمن هدایت به پارکینگ ، به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد . همچنین در بحث چهارشنبه آخر سال طرح هایی را در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه در دستور کار قرار داده ایم .

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد تاکید کرد: برخورد پلیس با هنجارشکنان ، مخلان نظم و امنیت عمومی و افراد شرور که موجبات سلب آرامش و آسایش مردم می شوند بی شک قاطعانه و سخت خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد نیز با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی مجموعه پلیس و همکاران قضایی ، افزود: خدمت به مردم توفیق الهی است و این توفیق بزرگ عطیه ئی الهی از سوی خداوند باری تعالی است که نباید از آن غافل شویم وی همچنین پلیس را بازوی پرتوان دستگاه قضایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای احقاق حق مظلومان برشمرد.

داریوش شاهون وند افزود: نیروی انتظامی قانونمند ، توانمند و چشم بینای دستگاه قضایی و مایه دلگرمی امید مردم در جامعه است.

شاهون وند ادامه داد : همه ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم کاملا احساس امنیت نمایند و شهر ، محله ، روستا ، پارک و ...از هر عاملی که موجبات سلب آرامش و نظم می گردد با قاطعیت برخورد کنیم و خواسته همه از نیروی انتظامی این است که کلیه عاملان و هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت جامعه را دقیقا شناسایی و با ورود به موقع و انجام اقدامات قانونی به دستگاه قضایی معرفی نمایند.

دادستان خرم آباد شرح داد: مجموعه پلیس و دستگاه قضایی را دو مجموعه جدایی ناپذیر و مکمل هم در برقراری عدالت و تعامل و همکاری و همدلی این دو مجموعه قطعا آثار خوبی در تامین امنیت و آسایش مردم و ایجاد نظم در سطح شهرستان خواهد داشت .

وی در ادامه مطالبی در بحث تسریع در فرایند رسیدگی به پفراینده های قضایی در مجموعه دادسرا و از تشکیل شعبه های به منظور برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین برخورد با مواد محترقه در ایام پایانی سال خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اظهار کرد : کسانی که بخواهند موجبات بی نظمی ، قانون شکنی و سلب آسایش و آرامش و امنیت مردم شوند بدانند برخورد دستگاه قضایی و پلیس بدون اغماض و اشد مجازات برای آنان در نظر گرفته خواهد شد چرا که خط قرمز ما امنیت و آسایش مردم است.

منبع: جام جم آنلاین

به "برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با هنجارشکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با هنجارشکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید