بونوچی: دلیخت بهترین مدافع دنیا خواهد شد

به گزارش خانه انگلیسی، مدافع ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس از هم تیمی هلندی خود بابت تبدیل شدن به بهترین مدافع دنیا حمایت کرد.

بونوچی: دلیخت بهترین مدافع دنیا خواهد شد

به گزارش خانه انگلیسی، لئوناردو بونوچی در حمایت از هم تیمی هلندی اش که این روزها انتقاداتی به عملکرد وی مطرح شده، گفت که ماتیس دلیخت در آینده تبدیل به بهترین مدافع دنیا خواهد شد. این مدافع 20 ساله در تابستان اخیر با قراردادی پنج ساله به ارزش 75 میلیون یورو به علاوه 10.5 میلیون یورو پاداش های در نظر گرفته شده به راه راه پوشان تورین پیوست، اما هنوز نتوانسته بازی های خوبش در آژاکس را در یوونتوس تکرار کند.

بونوچی 31 ساله در گفت وگو با نشریه ایتالیایی توتو اسپورت گفت: در سرنوشت دلیخت شک و شبهه ای نیست. ماتیس هم به مانند چیزی که ما در گذشته تجربه نموده ایم به دردسر افتاده است و باید او را به حال خود بگذاریم. دلیخت اگر بهترین مدافع دنیا نشود، کیفیت لازم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافع دنیا را دارد. او اشتباهاتی در این فصل مرتکب شده، درست به مانند ما که در گذشته چنین اشتباهاتی داشته ایم و در کل این موضوع اجتناب ناپذیر است.

وی اضافه کرد: پوشیدن این پیراهن فشار روی شما را افزایش می دهد و دلیخت در 20 سالگی این را دارد تجربه می نماید. ماتیس پس از اینکه در تمام دوران حرفه ای اش یارگیری نفر به نفر انجام داده، حالا در یوونتوس دفاع منطقه ای را تجربه می نماید. او تنها به زمان احتیاج دارد و در بازی با لوکوموتیو مسکو هم عالی بازی کرد. به هر حال ماتیس هم انسان است، اما با کسب تجربه او تبدیل به بهترین مدافع دنیا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بونوچی: دلیخت بهترین مدافع دنیا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونوچی: دلیخت بهترین مدافع دنیا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید