تسلا برای 107 هزار خودرو فراخوان خرابی صادر کرد

به گزارش خانه انگلیسی، رگولاتور بازار چین روز گذشته خاطرنشان کرد تسلا برای 107 هزار و 293 دستگاه خودروی مدل 3 و مدل Y فراخوان صادر می نماید که داخل این کشور فراوری شده اند.

تسلا برای 107 هزار خودرو فراخوان خرابی صادر کرد

به گزارش گروه دانشگاه خانه انگلیسی، رگولاتور بازار چین روز گذشته خاطرنشان کرد تسلا برای 107 هزار و 293 دستگاه خودروی مدل 3 و مدلY فراخوان صادر می نماید که داخل این کشور فراوری شده اند. علت این امر نیز داغ شدن بیش از حدی است که سبب می گردد نمایشگر لمسی اصلی خودرو درست کار نکند. البته این مورد فقط یکی از چالش هایی است که خودرو های تسلا با آن روبرو شده اند.

طبق بیانیه ای که اداره دولتی برای تنظیم بازار چین (SAMR) منتشر نموده، داغ شدن بیش از حد خودرو ممکن است به اختلالات دیگر از جمله تغییر تنظیمات شیشه جلویی و نمایشگر های تجهیزات منجر گردد.

پیش از این نیز در اوایل ماه اردیبهشت SAMR خاطرنشان کرد تسلا برای 1850 خودروی وارداتی و 12 هزار و 834 خودروی فراوری شده داخل چین فراخوان صادر نموده است.

این خودرو ها واحدی برای اعداد سرعت در حالت Track Mode نشان نمی دادند و همین امر منجر به گمراهی رانندگان و در بعضی موارد به تصادف منجر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تسلا برای 107 هزار خودرو فراخوان خرابی صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا برای 107 هزار خودرو فراخوان خرابی صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید