تصاویر سه بعدی ساعت هوشمند متا لو رفت

به گزارش خانه انگلیسی، اولین سهام متا در Metaverse ممکن است یک هدست واقعیت مجازی نباشد، بلکه یک ساعت هوشمند باشد که می تواند باعث گردد افراد زمان بیشتری را در چت های ویدیویی، وبلاگ نویسی و البته VR صرف نمایند.

تصاویر سه بعدی ساعت هوشمند متا لو رفت

به گزارش خانه انگلیسی، پیش از تغییرنام فیسبوک به متا نیز شایعه شده بود که فیسبوک به بازار پوشیدنی ها چشم دوخته است. متا اخیرا حق اختراعی دریافت نموده است که منظره آن را برای چنین ابزار پوشیدنی نشان می دهد و در کمال تعجب بیشتر در پی حفظ ارتباط است تا حفظ زمان.

ماه گذشته حق اختراعی به وسیله متا ثبت شد که یک ساعت هوشمند با نمایشگر جداشدنی را نشان می داد. اکنون یک هنرمند بر اساس این طرح چندین رندر سه بعدی طراحی نموده است که این ساعت را با شکوه کامل نشان می دهد. اگر چه هنوز بطور رسمی اعلام نشده، اما احتمال اینکه نام این گجت در زمان رسمی شدن Meta Band باشد وجود دارد. نام هنرمندی که این رندر ها را در سایت Design منتشر نموده است، سارنگ شیث می باشد. رندر ها یک ساعت هوشمند با طراحی نامتعارف را نشان می دهند که بجای بند دارای چند رشته می باشد. این بند جایگزینی عجیب برای بند استاندارد ساعت های هوشمند می باشد. نمایشگر نسبتا بزرگ این ساعت دارای یک بریدگی (ناچ) قطره ای برای قرارگیری دوربین سلفی می باشد.

دوربین عقب در هنگام بازگرداندن نمایشگر به قاب خود پنهان می گردد، دوربین جلو نیز باید ابزار مفیدی برای چت ویدیویی و وبلاگ نویسی (در صورت جفت شدن با نمایشگر) باشد. قرار دادن یک سنسور دوربین مناسب در یک سوراخ کوچک بر روی نمایشگر ساعت هوشمند بسیار سخت خواهد بود، بنابراین منطقی است که متا یک قسمت دیگر نیز به پشت ساعت اضافه کند و این دقیقاً همان چیزی است که رندر ها نشان می دهند. متا احتمالاً در ادغام فیس بوک و اینستاگرام نیز پیشرفت زیادی خواهد نمود و انتظار می رود که این ساعت به وسیله شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام پشتیبانی گردد.

Meta Band به کاربران این امکان را خواهد داد تا عکس هایی که به وسیله Meta Band انتخاب نموده اند را به سرعت به پست های رسانه های اجتماعی تبدیل نمایند. کاربران بعلاوه خواهند توانست اولویت دوربین را از گوشی هوشمند به ساعت هوشمند خود تغییر دهند. این ویژگی احتمالا ترجیحات کاربر را که هنوز در گوشی های هوشمند عکس می گیرند، تغییر خواهد داد. طبق شایعات، متا واچ یک دوربین دوم در پشت خود خواهد داشت که تقریباً همان قابلیت های دوربین پشت گوشی را خواهد داشت. به این معنا که این ساعت قادر خواهد بود ویدیو های 1080p Full HD را چه برای ضبط و چه برای تماس های ویدیویی ضبط کند و حتی دارای ویژگی فوکوس اتوماتیک نیز می باشد.

با توجه به اینکه این دوربین در پشت ساعت وجود دارد، هنگام بستن ساعت روی دست دوربین پشتی عملا غیرقابل استفاده می گردد و برای استفاده از دوربین دوم باید ساعت را از دست خود جدا کنیم و در اینجا صفحه ساعت به یک منظره یاب تبدیل می گردد. ساعت هوشمند متا برای کاربران فیس بوک ضبط ویدیو یا پخش زنده بدون احتیاج به بیرون آوردن گوشی های را آسان می نماید. Meta Band بعلاوه می تواند به عنوان دروازه دیگری به متاورس عمل کند، درست مانند صفحه نمایش AR که در حال حاضر در دست توسعه است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "تصاویر سه بعدی ساعت هوشمند متا لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر سه بعدی ساعت هوشمند متا لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید