تضاد عجیب نتایج ذوب آهن و عملکردش در لیگ بیستم

به گزارش خانه انگلیسی، آنچه ذوب آهن را تبدیل به یک تیم متفاوت در لیگ برتر کرده، نتایجش نیست، بازی های پر هیجانش است اما چه فایده که از این بازی ها پیروزی بیرون نمی آید!

تضاد عجیب نتایج ذوب آهن و عملکردش در لیگ بیستم

به گزارش خانه انگلیسی به نقل از طرفداری، اغراق نیست اگر ذوب آهن را بدشانس ترین تیم لیگ برتر بیستم بنامیم. تیمی که خوب بازی می کند و بد نتیجه می گیرد. ذوب آهن امروز هم مقابل تراکتور بازی خوبی را به نمایش گذاشت. تیم رحمان رضایی یک پای ثابت بازی های قشنگ هفته است.

بازی این تیم مقابل فولاد که با اشتباه مهدی مرجان زاده، داور بازی و اعلام پنالتی اشتباه در دقیقه 95، به جای نتیجه 2 بر یک به سود ذوب آهن با نتیجه مساوی 2 - 2 تمام شد، یکی از زیباترین بازی های هفته اول بود، هفته دوم این تیم با اشتباه دقیقه یک داور که مدافع ذوب آهن را اخراج کرد، ده نفره شد اما با یک یار کمتر بازی بهتری به نمایش گذاشت و از ماشین سازی امتیاز گرفت، هفته سوم مقابل پیکان تیم برتر میدان بود، هفته چهارم در باران آبادان به اشتباه وحید کاظمی که یک پنالتی به سود نفت آبادان گفت و شبیه سازی را خطا دید، باخت، هفته پنجم به واسطه کرونا، با تیم بدون ذخیره و بدون ستاره به مصاف شهر خوردو رفت و در حالی که با وجود غیبت 15 بازیکن اصلی خود، جوانانش حریف را زیر رگبار حمله گرفته بودند، خلاف فرایند بازی با یک پنالتی مشکوک، دروازه اش باز شد و شکست خورد. در ادامه ذوب آهن سه بازی انجام داد که هر سه در ردیف زیباترین بازی های لیگ برتر قرار گرفت. بازی با استقلال که مثل بسکتبال توپ روی دروازه های هر دو تیم جریان داشت، بازی با گل گهر پر افت و خیزترین بازی لیگ برتر بود و بازی با پرسپولیس هم ذوب آهن کار را به جایی رساند که نیمه دوم برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، پرسپولیس برای حفظ نتیجه وقت تلف می کرد. در همین سه بازی هم به گواه کارشناسان داوری یک پنالتی مقابل استقلال برای ذوب آهن اعلام نشد و گل پرسپولیس هم مشکوک به خطای هند مهدی عبدی بود و مقابل گل گهر نیز داور (سیدعلی) می توانست یک پنالتی دیگر هم به نفع ذوب آهن بگیرد.

با این پیش زمینه، تصور می شد امروز ذوب آهن مقابل تراکتور پیروز باشد اما بی دقتی مهاجمان تیم میزبان که حداقل سه موقعیت صد در صد گل را از دست دادند و از داخل 6 قدم هم پیروز به گلزنی نشدند، تراکتور را با درخشش مسعود شجاعی و گلزنی محمد عباس زاده به پیروزی رساند.

هرچند ذوبی ها به گل اول تراکتور معترض هستند و معتقدند این گل در موقعیت آفساید به دست آمده و نسبت به یک صحنه هم که آنها می گویند توپ به دست مدافع تراکتور برخورد کرد، اعتراض دارند ولی امروز بی دقتی بیشتر از اشتباه کمک داور به ذوب آهن لطمه زد.

تیم خوب اصفهانی با رحمان رضایی واقعا یکی از تهاجمی ترین بازی های لیگ بیستم را به نمایش می گذارد اما نتایجی که می گیرد اصلا شبیه بازی هایش نیست. جای ذوب آهن نباید این جای جدول باشد.

منبع: جام جم آنلاین

به "تضاد عجیب نتایج ذوب آهن و عملکردش در لیگ بیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضاد عجیب نتایج ذوب آهن و عملکردش در لیگ بیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید