تنش در رختکن رئال، عوارض جانبی اعتماد زیاد سولاری به بیل

به گزارش خانه انگلیسی، تهران - خبرنگاران - حمایت همه جانبه سانتیاگو سولاری از گرت بیل بدون کوچیک ترین توجهی به عملکردهای ضعیف وی و رفتار پرخاشگرانه اش با هم تیمی های خود، عوارض جانبی جبران ناپذیری را در رختکن رئال بر جای گذاشته است.

تنش در رختکن رئال، عوارض جانبی اعتماد زیاد سولاری به بیل

به گزارش خانه انگلیسی، روزنامه آ.اس اسپانیا روز سه شنبه نوشت: سرمربی تیم رئال مادرید با وجود عکس العملی که گرت بیل در بازی مقابل لوانته در مقابل هم تیمی خود یعنی لوکاس واسکز نشان داد و همچنین عملکرد ضعیفش در کوپا دل ری، بازهم در ال کلاسیکو به مرد ولزی میدان داد.

به عبارت دیگر، سولاری عزم خود را برای دریافت بهترین بازی از این بازیکن جزم نموده و برای رسیدن به این منظور نسخه ای را برای وی پیچید و در ال کلاسیکوی روز شنبه وی را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد.

مهاجم زاده کاردیف کهکشانی ها در سانتیاگو برنابئو در ترکیب اصلی در کنار کریم بنزما و وینیسویس جونیور به میدان رفت و با سوت ممتد طرفداران که به نشانه اعتراض در برنابئو به صدا در آمد در نیمه دوم بازی جای خود را به آسنسیو داد.

این حادثه از ذهن جاناتان بارنت مدیر برنامه های بیل پاک نشد؛ کسی در واکنش به این موضوع گفت: این جماعت شرم ندارند. گرت مستحق احترام بیشتری است. برخورد طرفداران رئال با او شرم آور بود.

بیل پس از تعویض یکسره راهی رختکن شد و این واکنش سکانس تازه ای را در روابط پرتنش وی با طرفداران وفادار مادریدی کلید زد.

این در حالی است که سولاری در پاسخ به پرسشی در مورد این موضوع گفت: دوست ندارم روی چنین موضوعاتی تمرکز کنم. بازیکنان تمام کوشش خود را کردند. برخلاف اینکه طرفداران این آزادی را دارند تا عقاید خود را آزادانه بیان نمایند اما باید بگویم که بیل برای این باشگاه کارهای بزرگی نموده و تمامی بازیکنان استحقاق کمی احترام را دارند.

نوع برخورد سولاری با بیل و حمایت همه جانبه از وی ظاهرا عوارض جانبی زیادی در رختکن رئال بر جای گذاشته است به ویژه با توجه به رفتاری که مهاجم ولزی پس از به ثمر رساندن گل مقابل لوانته در قبال واسکز از خود بروز داد و عملکرد محتاطانه و بدون ریسکی که وی در شکست 3 بر صفر رئالی ها مقابل بارسا در نیمه نهایی جام حذفی از خود به نمایش گذاشت.

با این حال، با وجود عملنمودهای مطمئن بازیکنانی همچون واسکز، ماریانو دیاز که در صورت در اختیار داشتن زمان بازی بیشتر به طور مرتب می تواند برای مدافعان حریف تهدیدی خطرناک باشد و همچنین مارکو آسنسیویی که در بازی کهکشانی ها مقابل آژاکس در آمستردام مشخص نماینده ظاهر شد؛ اما سرمربی آرژانتینی به نظر مصمم است تا همچنان آغوش اعتماد خود را به روی مهاجم ولزی تیمش باز نموده و به او وفادار بماند.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

به "تنش در رختکن رئال، عوارض جانبی اعتماد زیاد سولاری به بیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنش در رختکن رئال، عوارض جانبی اعتماد زیاد سولاری به بیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید