توقف فراوری یک پالایشگاه نفت در فرانسه به دلیل اعتراضات

به گزارش خانه انگلیسی، فراوری نفت پالایشگاهی در فرانسه با ظرفیت 210 هزار بشکه در روز از دیروز به عنوان بخشی از اعتراض به اصلاحات مربوط به حقوق مستمری متوقف شد و با رای کارگران احتمال توقف فراوری بقیه پالایشگاه ها وجود دارد.

توقف فراوری یک پالایشگاه نفت در فرانسه به دلیل اعتراضات

به گزارش گروه مالی خانه انگلیسی به نقل از رویترز، پس از اینکه اتحادیه کارگران کنفدراسیون عمومی کارگران فرانسه رای به توقف فراوری پالایشگاه لاورا داد، فراوری نفت در این پالایشگاه با ظرفیت 210 هزار بشکه در روز از دیروز به عنوان بخشی از اعتراض به اصلاحات مربوط به حقوق مستمری متوقف شد.

امانوئل لپین، دبیرکل بخش نفت این کنفدراسیون به رادیو فرانسه گفت: کارگران این کنفدراسیون امروز در پالایشگاه های دیگر در فرانسه رای خواهند داد که آیا فراوری را در تاسیسات دیگر متوقف نمایند یا نه.

بخش نفت کنفدراسیون عمومی کارگران فرانسه روز آدینه هشدار داده بود که توقف فراوری را بر اعتصابات خود خواهد اضافه کرد و به نتیجه رای کارگران متکی است.

لپین گفت: ما با دولت اتمام حجت کردیم، اما دولت گوش نداد؛ در نتیجه، ما دقیقا کاری را که متعهد شدیم، انجام می دهیم.

انچه ما می خواهیم، صرفنظر کردن از اصلاحات است.

اعتراضات علیه این طرح اصلاحی که بر اساس آن مزایای بازنشستگی برای بخش هایی نظیر راه آهن حذف خواهد شد و افراد باید تا 64 سالگی کار نمایند تا مستمری کامل دریافت نمایند، خدمات قطار ها در فصل تعطیلات کریسمس را مختل نموده است.

اعتراضات در بخش نفت نیز عرضه محصولات نفتی به پمپ های بنزین را در بخشی از مناطق فرانسه مختل نموده، اما فراوری در پالایشگاه ها تا به امروز ادامه داشته است.

لپین گفت: کارگران این کنفدراسیون امروز در سه پالایشگاه توتال، گرند پویت، لا مده و فیزین، در خصوص توقف فراوری رای گیری خواهند کرد.

به گزارش فارس، در عین حال، اتحادیه خدمه پروازی آلمان از شکست در مذاکرات خود با شرکت لوفت هانزا در آستانه تعطیلات کریسمس اطلاع داد و خدمه پروازی آن تهدید به اعتصاب کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توقف فراوری یک پالایشگاه نفت در فرانسه به دلیل اعتراضات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف فراوری یک پالایشگاه نفت در فرانسه به دلیل اعتراضات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید