خبرنگاران شبکه مجازی کتاب خوانان در پیغام رسان های داخلی راه اندازی شد

به گزارش خانه انگلیسی، بوشهر-خبرنگاران- با هدف انعکاس فعالیت کتاب داران، کم کردن فاصله میان آنها و اعضا در روزهای تعطیلی کتابخانه ها و ترویج مطالعه، شبکه مجازی کتاب خوانان در پیغام رسان بله راه اندازی شد.

خبرنگاران شبکه مجازی کتاب خوانان در پیغام رسان های داخلی راه اندازی شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا، به منظور حفظ سلامت کتابداران و اعضا، کتابخانه های عمومی در تعطیلی اضطراری به سرمی برند.

سیدعلی هاشمی روز یکشنبه به رسانه ها گفت: براین اساس معاونت توسعه کتابخانه ها و ترویج کتاب خوانی با هدف تبدیل این تهدید به فرصت مطالعه، کمتر شدن فاصله میان اعضا و کتابداران و انعکاس محتوای ترویجی فراوری شده در حوزه کتاب در نهاد کتابخانه های عمومی کشور شبکه مجازی کتاب خوانان در پیغام سان بله راه اندازی کرد تا ضمن هم افزایی، تجربیات کتابداران و اعضا در ترویج کتاب خوانی منعکس گردد.

وی اعلام کرد: در شبکه مجازی کتاب خوانان محتوای ترویجی و فرهنگی برای گروه های مختلف سنی تدارک شده است و طبق برنامه زمان بندی در طول روز منتشر می گردد.

هاشمی گفت: معرفی آداب و رسوم مناطق در نوروز، شعرخوانی، شاهنامه خوانی، قصه گویی، کتاب هدهد سفید، بازی، سرگرمی، کاردستی، خلاقیت، نقاشی های برگزیده، اخبار و اطلاعیه ها و معرفی کتاب از جمله موضوع های محوری در انتشار محتوا در این کانال است که کتابداران و اعضا در فراوری محتوای آموزشی، ترویجی و فرهنگی آن نقش دارند.

وی یادآور شد: این کانال پس از نوروز با هدف استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های موجود در فضای مجازی و جذب مخاطبان علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی، در پیغام رسان های دیگر در فضای مجازی از جمله روبیکا و گپ فعالیت خود را توسعه می دهد.

هاشمی افزود: موضوع ها و گروه های سنی، معین شده و قابل بازیابی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شبکه مجازی کتاب خوانان در پیغام رسان های داخلی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شبکه مجازی کتاب خوانان در پیغام رسان های داخلی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید