خبرنگاران غربالگری 263 هزار و 491 نفر درخوزستان توسط هلال احمر

به گزارش خانه انگلیسی، اهواز-خبرنگاران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 263 هزار و 491 نفر از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز در استان توسط هلال احمر مورد غربالگری قرار گرفتند.

خبرنگاران غربالگری 263 هزار و 491 نفر درخوزستان توسط هلال احمر

علی خدادادی شنبه در گفت وگو با خبرنگار خانه انگلیسی بیان نمود: هلال احمر به عنوان تعیین وزارت بهداشت در بحث کرونا اقدامات مختلفی در کنار دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام داده است که یکی ازاین اقدامات برپایی پست های غربالگری است که اغلب این پست ها در مبادی های ورودی استان قرار دارند.

وی با اشاره به برپایی 75 پست غربالگری در استان توسط هلال احمر، ادامه داد: در این پست ها علاوه بر تب سنجی، آموزش های خود مراقبتی و بهداشتی نیز به مردم ارائه می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: 315 نفر از داوطلبان هلال احمر در این پست ها به مردم ارائه خدمت می نمایند.

خدادادی بیان نمود: تا کنون 90 هزار و 140 بروشور آموزشی و 26 هزار و 181 ماسک در استان توسط هلال احمر در بین مردم توزیع شده است.

هلال احمر در کنار دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای خدمات رسانی به مردم در بحث کرونا به عنوان تعیین وزارت بهداشت ورود نموده است.

جمعیت هلال احمر خوزستان بیمارستان یکصد تخت خوابی خود (بیمارستان طالقانی سابق اهواز) را برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران غربالگری 263 هزار و 491 نفر درخوزستان توسط هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غربالگری 263 هزار و 491 نفر درخوزستان توسط هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید