خبرنگاران دومین دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان گلستان کرمانشاه تحویل شد

به گزارش خانه انگلیسی، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از تحویل دومین دستگاه اکسیژن ساز باظرفیت 500 لیتر بر دقیقه به بیمارستان گلستان شهر کرمانشاه خبر داد.

خبرنگاران دومین دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان گلستان کرمانشاه تحویل شد

دکتر تورج شیرزادیان روز جمعه به خبرنگار خانه انگلیسی افزود: بعد از تحویل بزرگترین دستگاه اکسیژن ساز استان به مرکز آموزشی درمانی فارابی، با پیگیری به عمل آمده توسط تیم مدیریتی دانشگاه دومین دستگاه اکسیژن ساز مرکزی ثابت با ظرفیت 500 لیتر بر دقیقه امروز تحویل مرکز گلستان شد تا در اولین فرصت جایگزین دستگاه 320 لیتر بر دقیقه موجود در مرکز شود.

او گفت: یک دستگاه 500 لیتری دیگر نیز به زودی برای یکی دیگر از مراکز درمانی تابعه دانشگاه وارد کرمانشاه خواهد شد.

وی گفت: برای خرید این سه دستگاه حدود 4.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

شیرزادیان افزود: باتوجه به اینکه براساس گایدلاین های درمانی، یکی از موثرترین شیوه های درمان کووید 19 اکسیژن تراپی است، با پیش بینی های به موقع تامین این تجهیزات مهم و حیاتی در اسرع وقت در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است.

درمان و مداوای بیماران مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه اکنون در بیمارستان های گلستان و فارابی در مرکز استان انجام می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان نمود: تا به امروز 182 هزار و 545 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 75 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و 659 نفر رسید.

سیما سادات لاری روز جمعه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان نمود: از دیروز تا امروز 23 خرداد 1399 و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 369 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 687 مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 182 هزار و 545 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دومین دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان گلستان کرمانشاه تحویل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان گلستان کرمانشاه تحویل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید