رزیدنت اویل 7 هنوز می فروشد

به گزارش خانه انگلیسی، طبق آخرین آمار ارائه شده، فروش آخرین آثار مجموعه Resident Evil همچنان در حال افزایش است؛ تا سرانجام روز 30 جوئن سال میلادی، دو بازی Resident Evil 7 - که در سال ژانویه 2017 روانه بازار شده بود - و بازسازی Resident Evil 2 فروش فوق العاده ای را تجربه نموده اند.

رزیدنت اویل 7 هنوز می فروشد

تا ماه جون 2019، قسمت هفتم سری مجموعا 6.6 میلیون نسخه را در سرتاسر جهان به فروش رسانده است. این در حالی است که بازی تا روز 31 دسامبر 2018 حدودا 6.1 میلیون نسخه فروخته بود. بنابراین تنها در طول شش ماه اثری که دو سال از انتشارش می گذرد توانسته 500 هزار نسخه دیگر هم بفروشد.

از طرفی دیگر آمار فروش بازسازی Resident Evil 2 با رشد بسیار خوبی روبه رو شده است. تا روز 30 جون، یعنی تنها شش ماه پس از عرضه بازی، حدود 4.5 میلیون نسخه به فروخته شده است. نکته جالب این است که گروه NPD در ماه جولای خاطرنشان کرد که فروش بازی از چهار میلیون نسخه هم رد شده است. برای همین می توان نتیجه گرفت که کپکام آمار محدود و کم تری را ارائه داده است.

در حال حاضر طرفداران مجموعه منتظرند تا خبری از قسمت های بعدی به دست شان برسد. در حال حاضر تنها می دانیم که کپکام از طرفداران خواسته برای تست بازی جدید به ژاپن بیایند. علاوه بر این، در این چند وقت اخیر اخباری به گوش می رسد که می گویند نام Resident Evil Ambassadors به قسمت بعدی مجموعه تعلق دارد.

از سمتی دیگر نباید موفقیت بازسازی قسمت دوم را فراموش کنیم. با توجه به اخبار منتشر شده، احتمالا کپکام به سراغ بازسازی Resident Evil 3: Nemesis خواهد رفت. پیش از این، سازندگان اعلام نموده که بودند که در صورت علاقه طرفداران، احتمال ساخت بازی وجود دارد و از طرفی دیگر خود کپکام هم روی خوشی به این موضوع نشان داده و تاکنون به شکل های مختلف به ساخت بازی اشاره نموده است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "رزیدنت اویل 7 هنوز می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیدنت اویل 7 هنوز می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید