زمینه اشتغال بیش از 4100 مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

به گزارش خانه انگلیسی، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته زمینه اشتغال 4113 مددجو با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی فراهم شده است.

زمینه اشتغال بیش از 4100 مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

علی ملک پور با اشاره به کسب رتبه نخست کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در زمینه ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان ساکن روستاها و مناطق عشایرنشین و طرح راهبری شغلی، اظهار کرد: از مجموع 4113 طرح اشتغال اجرا شده، 1993 طرح در مناطق روستایی و عشایری با اعتبار 53 میلیارد و 750 میلیون تومان بوده است.

وی بابیان اینکه طرح های اشتغال مددجویان توسط کارشناسان آنالیز و پس از تأیید برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه به صندوق امداد ولایت و بانک های عامل معرفی می شوند، اضافه نمود: 2120 طرح اشتغال نیز با اعتبار 59 میلیارد و 398 میلیون تومان اجرا شده است.

به گزارش خانه انگلیسی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اجرای طرح راهبری شغلی ادامه داد: در طرح راهبری شغلی، طرح های اشتغال از سوی راهبران شغلی معرفی می شوند، سپس این طرح ها توسط هیات شناسایی، ارزیابی، راهنمایی و نظارت بر راهبران شغلی آنالیز و نتیجه به اطلاع کارآفرینان و صاحبان مشاغل می رسد.

ملک پور اظهار داشت: طی سال گذشته 1544 طرح راهبری شغلی با اعتبار 36 میلیارد و 601 میلیون تومان اجرا شده است. وی ضمن بیان اهمیت برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و مهارتی ویژه مددجویان گفت: 3001 مددجوی کمیته امداد استان دوره های آموزشی در رشته های مختلف را گذرانده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمینه اشتغال بیش از 4100 مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه اشتغال بیش از 4100 مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید