ستاد ملی کرونا مجوز کلی بازگشایی مدارس را به ما داده است

به گزارش خانه انگلیسی، خبرنگاران/یزد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با بیان این که نمی توان برای هر منطقه مسخه واحدی جهت بازگشایی مدارس پیچید، از آموزش ترکیبی و بازگشایی تدریجی مدارس در سال تحصیلی نو اطلاع داد.

ستاد ملی کرونا مجوز کلی بازگشایی مدارس را به ما داده است

محسن موحدی فرد در ارتباط با برنامه خبری سیمای یزد ضمن بیان این که ستاد ملی کرونا مجوز کلی بازگشایی مدارس را به ما داده است، گفت: مهمترین اصل در بازگشایی مدارس، سلامت دانش آموزان است.

وی ادامه داد: به علت شرایط جغرافیایی و شرایط کرونایی متفاوت شهرستان های استان و جمعیت دانش آموزان در هر منطقه، نسخه واحدی برای بازگشایی نمی توان پیچید ولی در منطقه ها روستایی و کم جمعیت ابرکوه و خاتم با سرانه هر دانش آموز دو مترمربع آموزش حضوری را خواهیم داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان هم گفت: تا به امروز 85 درصد دوز اول و حدود 30 درصد هر دو دوز را دریافت نموده اند و تا اول مهرماه، امیدواریم به عدد 85 برسیم.

موحدی فر یادآور شد: آموزش ترکیبی؛ به صورت ابتدا آموزش در شبکه شاد و بعد به تدریج با واکسیناسیون دانش آموزان، بازگشایی تدریجی را در برنامه خواهیم داشت ولی برای پایه اول و دوم به لحاظ اهمیت حتما آموزش حضوری در برنامه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ستاد ملی کرونا مجوز کلی بازگشایی مدارس را به ما داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد ملی کرونا مجوز کلی بازگشایی مدارس را به ما داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید