عدم شرکت راموس در نشست خبری تیم ملی اسپانیا

به گزارش خانه انگلیسی، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا با خودداری از شرکت در نشست خبری قبل از بازی بعدی این تیم، به شایعاتی که در روزهای اخیر درباره آینده او مطرح شده است، دامن زد.

عدم شرکت راموس در نشست خبری تیم ملی اسپانیا

به گزارش خانه انگلیسی به نقل از تسنیم، نشست خبری شب گذشته (دوشنبه) لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا قبل از بازی مقابل تیم ملی آلمان در هفته آخر مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا با یک حاشیه همراه بود؛ جایگزین شدن روردی به جای سرخیو راموس برای همراهی انریکه.

طبق اعلام قبلی قرار بود کاپیتان لاروخا، انریکه را در این نشست همراهی کند اما چند ساعت قبل از برگزاری نشست خبری، مدیررسانه ای تیم ملی فوتبال اسپانیا به اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اظهار داشت که مدافع رئال مادرید نمی تواند در این نشست خبری شرکت کند و به جای او رودری هافبک منچسترسیتی با خانه انگلیسی صحبت خواهد نمود. انتشار این خبر باعث ایجاد موج جدیدی از شایعات درباره آینده راموس شده است از جمله اینکه او و باشگاه رئال مادرید برای تمدید قراردادشان به اختلاف خورده اند.

طبق گزارش ESPN راموس برای جلوگیری از روبرو شدن با سؤالات مکرر درباره آینده اش در رئال مادرید که ممکن است آینده عملکرد او در رده ملی و باشگاه را تحت الشعاع قرار دهد و همچنین حفظ تمرکزش برای مصاف با آلمان، از مسئولان تیم خواسته است که مسئولیت شرکت در نشست خبری را به بازیکنی دیگر واگذار نمایند.

راموس و رئال مادرید از ابتدای ماه نوامبر مذاکرات شان را برای تمدید قرارداد شروع کردند، اما اکنون یک مانع عظیم سر راه توافق این بازیکن 34 ساله و باشگاه قرار گرفته که آن اختلاف نظر درباره مدت قرارداد است. در حالی که راموس خواستار تمدید قراردادش تا سال 2024 است، رئال مادرید مطابق سیاست های نقل وانتقالاتش که تمدید یک ساله قرارداد بازیکنان بالای 30 سال است، از پذیرش خواسته کاپیتانش خودداری می نماید. این در حالی است که به تازگی اعلام شده باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه آماده ارائه پیشنهاد قراردادی سه ساله به راموس است که بابت هر فصل آن حقوق خالص 20 میلیون یورویی خواهد داشت.

تیم ملی اسپانیا امشب (سه شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در آخرین بازی اش در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا میزبان آلمان خواهد بود و باید این بازی را ببرد تا به مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "عدم شرکت راموس در نشست خبری تیم ملی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم شرکت راموس در نشست خبری تیم ملی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید