قطره های حاوی ویتامین آ با فناوری نانو فراوری می گردد

به گزارش خانه انگلیسی، یکی از شرکت های نانویی ایران در حال فروش لیسانس این فناوری به تولیدکنندگان قطره چشم و روان کننده در دنیا است.

قطره های حاوی ویتامین آ با فناوری نانو فراوری می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خانه انگلیسی به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت فعال در عرصه نانو در حال مصاحبه برای صدور مجوز فناوری نانو ویتامین آ است، فناوری که با نام تجاری نانو کلیر ای (NANO Clear A) شناخته شده و نوعی قطره چشم مبتنی بر ویتامین آ است.

مدل تجاری این شرکت بر توسعه و ثبت اختراعات منحصربه فرد در حوزه فناوری نانو تکیه دارد. این محصولات اختصاصی و منحصر به فرد سپس به فراورینمایندگان پیشرو واگذار شده تا در قالب لیسانس، فناوری فراوری محصول انجام گردد.

تیم علمی این شرکت به توانایی خود در اعطای لیسانس این محصولات اطمینان داشته و همچنان به توسعه محصولات نانویی جدید ادامه می دهند. در حال حاضر، این شرکت به بعضی از فراورینمایندگان برجسته زیست فناوری، دارویی و محصولات مصرفی در دنیا لیسانس فراوری محصول اعطا نموده است.

این شرکت به ارائه اختصاصی محصول NANO Clear A به تمام رهبران صنعت در بازار قطره چشم و روان نماینده ها اقدام نموده است. این رویکرد به شرکت ها اجازه می دهد تا از این فناوری برای بهبود هر یک از محصولات خود استفاده نموده و در نهایت با نام تجاری خود آن محصول را به بازار عرضه نمایند.

شرکت های پیشرو در بخش قطره چشم و روان نماینده ها در دنیا شرکت های Novartis International AG (Alcon, Inc.), Akorn Consumer Health (Thera Tears), Johnson & Johnson (Visine), Pfizer, Similasan Corporation USA, Sager Pharma Kft., Prestige Consumer Healthcare, Inc., Allergan PLC. and Valeant Pharmaceuticals International, Inc. (Bausch & Lamb, Inc.) هستند.

پیشرفتی که با عنوان Nano Clear A شناخته می گردد، نشانگر اوج تحقیقات اجرا شده توسط دکتر آلدو اورگان میراندا جراح چشم و عضو هیئت مشاوره علمی اطلس نانوتک و همکاری دیوید لامورا از شرکت اطلس نانوتک است.

حجم بازار قطره چشم و روان نماینده ها در سال 2018 در حدود 1.8 میلیارد دلار بوده و پیش بینی می گردد که تا سال 2025 رشد قابل توجهی پیدا کند که بخشی از این رشد به دلیل افزایش سن در دنیا است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "قطره های حاوی ویتامین آ با فناوری نانو فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطره های حاوی ویتامین آ با فناوری نانو فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید