مراقبان بهداشتی در تمام حوزه های کنکور آذربایجان شرقی حضور دارند

به گزارش خانه انگلیسی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی فعالیت های اجتماعی گفت: در این راستا در هر حوزه برگزاری آزمون ورودی دانشگاه ها (کنکور) در آذربایجان شرقی یک مراقب بهداشتی حضور دارد.

مراقبان بهداشتی در تمام حوزه های کنکور آذربایجان شرقی حضور دارند

به گزارش گروه دانشگاه خانه انگلیسی، محمدحسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه بازدید از حوزه کنکور سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، گفت: با توجه به برگزاری کنکور دانشگاه ها در 28 حوزه در آذربایجان شرقی، همین تعداد مراقب بهداشتی نیز برای برگزاری این آزمون در سلامت و بهداشت کامل کوشش می نمایند.

صومی اضافه نمود: 100درصد پروتکل های بهداشتی در این آزمون رعایت شده و جایگاه های داوطلبان که 1.80 سانتی متر باید فاصله داشته باشد در بعضی حوزه ها مثل دانشگاه آزاد بیش از 2 متر فاصله گذاری شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تهویه مناسب سالن ها و کلاس های آزمون، استفاده از ماسک، ضدعفونی دست ها و عدم تجمع از دیگر موارد پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری است که همگی به خوبی اجرا می گردد.

عزیز جوانپور، رییس دانشگاه آزاد تبریز نیز گفت: 4 هزار و 907 داوطلب تبریزی برای کنکور در مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد رقابت می نمایند.

جوانپور اضافه نمود: صبح امروز پنج شنبه 30 مرداد 2 هزار و 407 داوطلب در رشته ریاضی و فنی و علوم انسانی (924 دختر و یک هزار و 483 پسر) در چهار ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز (ساختمان علامه امینی، علامه جعفری و علامه طباطبایی و دانشکده کشاورزی) به رقابت می پردازند.

رییس دانشگاه آزاد تبریز اظهار کرد: آزمون سراسری صبح روز فردا آدینه 31 مرداد نیز با شرکت 2 هزار و 500 داوطلب که یک هزار نفر از آنان دختر و مابقی پسران را تشکیل می دهند، در ساختمان های یاد شده با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی از فراهم کردن امکانات لازم برای والدین داوطلبان اطلاع داد و اضافه نمود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز امکانات و فضای مناسب برای همراهان و والدین داوطلبان در روز آزمون سراسری را فراهم نموده اند تا داوطلبان با خیالی آسوده در این آزمون شرکت نمایند.

سیدرضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز نیز با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی در 28 حوزه آذربایجان شرقی، گفت: 68 هزار و 914 دانش آموز در این آزمون شرکت می نمایند.

رئیس دانشگاه تبریز اظهار کرد: دیروز در نخستین روز از برگزاری آزمون سراسری، حدود یک هزار و 900 نفر از داوطلبان در رشته آزمایشی هنر به رقابت پرداختند.

مجیدی اعلام نمود: 44 درصد داوطلبان در آذربایجان شرقی برادران و 56 درصد خواهران هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مراقبان بهداشتی در تمام حوزه های کنکور آذربایجان شرقی حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقبان بهداشتی در تمام حوزه های کنکور آذربایجان شرقی حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید