مراکز خرید توافقی گوجه فرنگی در 3 شهرستان بوشهر فعال هستند

به گزارش خانه انگلیسی، مدیرتعاون روستایی استان بوشهر گفت: مراکز خرید توافقی گوجه فرنگی در شهرستان های دیر، دشتستان و دشتی مستقر هستند.

مراکز خرید توافقی گوجه فرنگی در 3 شهرستان بوشهر فعال هستند

خانه انگلیسی بوشهر- سید محسن معروف مدیر تعاون روستایی استان بوشهر گفت: باتوجه به بیش تولید محصول گوجه فرنگی خارج از فصل در استان برای تثبیت قیمت و جلوگیری از زیان کشاورزان، با پیگیری های اجرا شده و با استفاده از ظرفیت های قانونی و تشکل های استانی و ملی به ویژه اتحادیه مرکزی تعاون روستایی و کشاورزی ایران، اتحادیه تعاون روستایی استان و شرکت های تعاون روستایی زیر پوشش خرید توافقی گوجه فرنگی ربی از کشاورزان را آغاز کرده است.

8 دی اسماعیل قادری فر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سفرش به بوشهر برای معرفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی اعلام کرده بود، برای حمایت از گوجه کاران این استان محصولشان به صورت توافقی خریده می شود.

کشاورزان استان بوشهر که رتبه نخست تولید گوجه فرنگی زمستانه را دارند امسال نیز مانند سال های گذشته این روز ها با افت قیمت و بی مشتری ماندن محصولاتشان رو به رو شده اند.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر گفت: مراکز خرید توافقی گوجه فرنگی متناسب با منطقه ها عمده زیرکشت، از چهارشنبه در شهرستان های دیر، دشتستان و دشتی مستقر شده اند.

به گفته او، این مراکز گوجه فرنگی های خریده شده را برای تولید رُب، به کارخانه های زیرمجموعه شبکه تعاون روستایی استان می فرستند.

بیشتر بخوانید

ک

خانه انگلیسی بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مراکز خرید توافقی گوجه فرنگی در 3 شهرستان بوشهر فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید توافقی گوجه فرنگی در 3 شهرستان بوشهر فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید