مربی الدحیل: مقابل تیمی مثل پرسپولیس چنین اشتباهاتی تاوان دارد

به گزارش خانه انگلیسی، ما بازی خوبی انجام دادیم، اما پرسپولیس هم بیکار نبود و از اشتباهات ما استفاده کرد. ما همیشه سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، اما پرسپولیس از اشتباهات ما استفاده کرد.

مربی الدحیل: مقابل تیمی مثل پرسپولیس چنین اشتباهاتی تاوان دارد

به گزارش خانه انگلیسی ،احمد داود پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت:شکر می کنم از استقبال تان از تیم ما. در بازی این اتفاقات می افتد و فوتبال این طور است، مخصوصاً در این سطح از آن. ما می دانستیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است، با این حال گل اول را زدیم و همین به اجرای نقشه های ما در بازی یاری کرد.

وی در ادامه اضافه نمود: در نیمه اول برنامه خوبی داشتیم و به یک گل رسیدیم. متأسفانه در ادامه بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشتند. داوری هم خوب بود، اما یک کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس داده نشد. این اشتباه داور بود، اما ما هم اشتباهات زیادی داشتیم. گل اول روی ضربه ایستگاهی بود و گل دوم هم همین طور، ولی در گل سوم اشتباهات زیادی داشتیم و کم انگیزه گردیده بودیم.

مربی تیم فوتبال الدحیل در واکنش به انتقاد خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا نبیل معلول در نشست خبری پس از بازی شرکت نکرده است، گفت: ما صددرصد آمادگی این را داریم که به سؤالات شما جواب دهیم. من اینجا هستم برای جواب دادن به سؤالات شما. مربی ما (معلول) آنقدر انرژی خود را از دست داده بود که نمی توانست صحبت کند، اما من در خدمت شما هستم.

احمد داود در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید در نیمه دوم سه گل از پرسپولیس دریافت کنید؟،گفت: هیچ تیمی بدون نقشه به زمین نمی آید، ما هم برای این مسابقه نقشه داشتیم و نیمه اول را هم بردیم. در بین نیمه هم با بازیکنان مان صحبت کردیم که بازی تمام نگردیده و برای رفتن به مرحله بعد باید بازهم گل بزنیم، اما اشتباهات انفرادی زیادی داشتیم. مقابل تیمی مانند پرسپولیس چنین اشتباهاتی تاوان دارد و سه گل هم تاوان اشتباهات ما بود. پرسپولیس قوی بود، اما ما هم جنگیدیم.

وی در خصوص اینکه تیم الدحیل هزینه های زیادی داشته است، اما مقابل تیم پرسپولیس که از پنجره نقل وانتقالات محروم است، باخت، گفت: تیم ما هم در این بازی کامل نبود. ما هم نقطه ضعف داشتیم و دو بازیکن مان را در اختیار نداشتیم. ما فقط یک بازیکن خارجی به نام ادمیلسون داشتیم. سؤال شما عادلانه نیست. ما بازی خوبی انجام دادیم، اما پرسپولیس هم بیکار نبود و از اشتباهات ما استفاده کرد. ما همیشه سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، اما پرسپولیس از اشتباهات ما استفاده کرد.

مربی تیم فوتبال الدحیل قطر در پاسخ به این پرسش که چرا یوسف العربی را از ابتدا در ترکیب الدحیل بازی نداده اند، گفت: العربی گلزن خوبی است و در این امر هم معروف است، اما این تاکتیک ما بود که او را روی نیمکت بگذاریم، چون پرسپولیس دفاع باتجربه ای دارد، اما کند است و می خواستیم از این کندی دفاع پرسپولیس روی سرعت مهاجمان مان استفاده کنیم و به گل برسیم. این انتخاب ما بود و می خواستیم از آن استفاده کنیم.

1

منبع: ایران ورزشی

به "مربی الدحیل: مقابل تیمی مثل پرسپولیس چنین اشتباهاتی تاوان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی الدحیل: مقابل تیمی مثل پرسپولیس چنین اشتباهاتی تاوان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید