منافع معافیت مالیاتی باید به تولیدکننده اصلی برسد

به گزارش خانه انگلیسی، سخنگوی کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آنالیز لایحه مالیات بر ارزش افزوده در این کمیسیون گفت که اعضای این کمیسیون تاکید کردند که منافع معافیت مالیاتی باید به تولیدکننده اصلی برسد.

منافع معافیت مالیاتی باید به تولیدکننده اصلی برسد

سیدحسن حسینی شاهرودی در گفت وگو با خانه انگلیسی درباره نشست امروز کمیسیون مالی گفت: ادامه شور دوم لایحه مالیات بر ارزش اضافه کرده در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد و پیشنهادات بعضی نمایندگان درباره معافیت های بعضی کالاها و خدمات از پرداخت مالیات بر ارزش اضافه کرده همانند پنبه و فرآیند فراوری آن تا نخ مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وی اضافه کرد: معافیت طلا و ارزش اضافه کرده ای که به ساخت آن تعلق گرفته یکی از پیشنهادات دیگر بود، همچنین در نشست امروز تاکید شد که باید به سمتی حرکت کرد که فراوریکننده از این معافیت استفاده کند، نه بازرگان و یا مصرف کننده نهایی.

حسینی شاهرودی ادامه داد: منافع معافیت مالیاتی باید به فراوریکننده اصلی برسد و فرآیند معافیت ها باید به نوعی در قانون اصلاح گردد که به جای رونق بازرگانی و فروش شاهد رونق فراوری باشیم.

به گفته سخنگوی کمیسیون مالی مجلس، رای گیری درباره موارد آنالیز شده لایحه مالیات بر ارزش اضافه کرده به جلسات آینده کمیسیون موکول شد تا پس از جمع بندی برای آنالیز به صحن علنی مجلس ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منافع معافیت مالیاتی باید به تولیدکننده اصلی برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافع معافیت مالیاتی باید به تولیدکننده اصلی برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید