نصرتی: بازی با سرخ پوشان 15 دقیقه وقت اضافه داشت

به گزارش خانه انگلیسی، سرمربی گل ریحان البرز می گوید تیمش در رقابت های لیگ دسته یک بازی به بازی پیش می رود تا به هدف اصلی خود یعنی صعود به لیگ برتر برسد.

نصرتی: بازی با سرخ پوشان 15 دقیقه وقت اضافه داشت

محمد نصرتی، سرمربی گل ریحان البرز در گفت وگو با خانه انگلیسی، درباره تساوی تیمش مقابل سرخ پوشان پاکدشت در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک اظهار کرد: بازی از کیفیت فنی خوبی برخوردار نبود چون تیم حریف می خواست در این بازی بازنده نباشد و با اتلاف وقت کارش را پیش می برد. سوت های مکرر داور باعث شد بازی از فرایند عادی خود خارج شود. اگر ما در یک بازی عادی فوتبال ایران از 90 دقیقه، 50 دقیقه وقت مفید داشته باشیم، در این مسابقه فکر نمی کنم بیشتر از 20 دقیقه فرصت مفید برای بازی کردن وجود داشت.

او ادامه داد: لغزندگی زمین و سردی هوا در فرایند بازی تاثیر گذار بود. ما در این بازی چند بازیکن کلیدی خود را نداشتیم و در کل روز خوبی در این مسابقه نداشتیم اما می توانستیم برنده باشیم. ما 3-2 فرصت مسلم گلزنی داشتیم که بعضی از آن ها با فداکاری و دفاع تیم حریف تبدیل به گل نشد.

نصرتی در واکنش به عملکرد داور در این بازی گفت : داور در این بازی از سوت خود خیلی استفاده کرد و موجب شد بازی از جریان طبیعی خود خارج شود. من فیلم بازی را دیدم و با وجود اتلاف وقتی که اجرا شده بود، به نظر من باید 14-13 دقیقه وقت اضافه اعلام می شد اما داور 5 دقیقه وقت تلف شده گفت. یک صحنه هم در نیمه اول بازیکن تیم ما در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور آن را پنالتی اعلام نکرد.

سرمربی گل ریحان البرز در سرانجام گفت: ما در رقابت های لیگ دسته یک، بازی به بازی پیش می رویم. در حال حاضر تمرکز ما روی بازی با قشقایی شیراز است. این را هم باید در نظر گرفت که فقط ما نیستیم که به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم و حداقل 8-7 تیم هستند که خود را برای صعود به لیگ برتر آماده می کنند. ما تمام سعی و توان خود را روی مسابقات می گذاریم و با رویکردی که داریم، امیدوارم در نهایت بتوانیم به هدف اصلی خود، یعنی صعود به لیگ برتر برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نصرتی: بازی با سرخ پوشان 15 دقیقه وقت اضافه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: بازی با سرخ پوشان 15 دقیقه وقت اضافه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید