نگران تجهیزات کاناپولو نیستم، تعطیلاتمان زیاد است!

به گزارش خانه انگلیسی، اشکان صیادی در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون وضعیت برگزاری اردوهای تیم ملی این رشته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیای تهران، گفت: یک مرحله از اردوی تمریناتی ما در کرمانشاه برگزار گردید و قرار بود دومین اردو نیز به میزبانی این شهر برگزار گردد اما مشکل میزبان اردو داشتیم و نمی دانم چرا اردوی دوم در این شعر لغو شد. قرار است مرحله دوم اردوها در شهر دیگری برگزار گردد و فدراسیون درصدد هماهنگی برای مکان جدید اردوها می باشد.

نگران تجهیزات کاناپولو نیستم، تعطیلاتمان زیاد است!

وی اضافه نمود: این وقفه بین دو مرحله اردو بسیار زیاد شده به طوری که 16 روز از اردوی اول قبل ما می گذرد و به نوعی تعطیلاتمان زیاد شده است و باید هرچه سریعتر تکلیف اردوهای بعدی روشن گردد.

مربی تیم ملی کاناپولوی مردان کشورمان با بیان اینکه عملاً نگرانی بابت تامین قایق ها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیای تهران نداریم، گفت: ما مسئله ای از بابت تجهیزات نداریم. قایق های جدید در حال فراوری است و با قایق های فعلی تمرینات خود را دنبال می کنیم تا قایق های جدید درمراحل بعدی اردوها به دست ما برسد تا با آنها تمرین کنیم.

وی پیرامون رقبای حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا نیز بیان داشت: از تعداد تیم ها و اسامی آنها آگاه نیستم و نمی دانم چه کشورهایی قرار است در مسابقات حاضر شوند. ما یک دوره میزبان این مسابقات بودیم اما کشورهای آسیایی استقبال زیادی از آن نکردند. امیدوار هستم در این دوره کشورهای بیشتری به مسابقات بیایند تا سطح فنی رقابت ها بیشتر گردد.

صیادی ادامه داد: فدراسیون خیلی وقت است که دنبالحفظ میزبانی مسابقات قهرمانی آسیای کاناپولو در ایران بود. کوشش زیادی هم شد تا این میزبانی در کشورمان بماند. کشورهای شرق آسیا خیلی تمایل به آمدن به ایران نداشتند و امیدوار هستم با توجه به باقی ماندن امتیاز میزبانی در کشورمان این دیدارها به شکل مطلوبی برگزار گردد.

مربی تیم ملی کاناپولوی مردان کشورمان که در دوره قبل همراه تیم عنوان قهرمانی آسیا را کسب نموده بود، گفت: کوشش ما برای این است که روی سکو برویم و صددرصد به دنبال کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها هستیم.

به گزارش خانه انگلیسی، مسابقات کاناپولوی قهرمانی آسیا 21 تا 25 مردادماه به میزبانی کشورمان در شهر تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نگران تجهیزات کاناپولو نیستم، تعطیلاتمان زیاد است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران تجهیزات کاناپولو نیستم، تعطیلاتمان زیاد است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید