هنوز رای بازی پرسپولیس با سپاهان صادر نشده است

به گزارش خانه انگلیسی، اسماعیل حسن زاده در واکنش به نقدهای که از رأی کمیته انضباطی برای بازی پرسپولیس و سپاهان مطرح می گردد و اینکه برخورد این کمیته با تمام تیم ها یکسان نیست، تاکید نمود: ما به نظر مردم احترام می گذاریم. شکی نیست که بزرگترین معیار شیوه خوب یا بد بودن ما همین مردم هستند. اشکالی ندارد. نقدها را می پذیریم.

هنوز رای بازی پرسپولیس با سپاهان صادر نشده است

وی اضافه کرد: ما راجع به سپاهان و پرسپولیس هنوز رأی صادر ننموده ایم. فعلاً وقت رسیدگی مشخص نموده ایم.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان محروم شده است، توضیح داد: یکی از بازیکنان حرف هایی زده بود که اورژانسی دستور موقت صادر کردیم. اساساً راجع به اتفاقات روز آدینه رأی صادر ننموده ایم که علاقه مندان به فوتبال آن را عادلانه بدانند یا غیر عادلانه.

حسن زاده درباره زمان اعلام رأی قطعی بازی پرسپولیس و سپاهان یادآور شد: سعی می کنیم تا سرانجام هفته رأی را اعلام کنیم.

رئیس کمیته انضباطی همچنین از دعوت مسئولان سازمان لیگ و مسئولان بلیت فروشی این بازی به خاطر بلیت فروشی بیش از حد و نحوه استقرار تماشاگران اطلاع داد و گفت: بعضی از مقامات مسئول را دعوت می کنیم. نوع بلیت فروشی هم مورد توجه کمیته انضباطی است. در این پرونده این بخش را دنبال می کنیم. چگونگی استقرار در صندلی و فروش بلیت را هم آنالیز می کنیم.

حسن زاده درباره عدم قاطعیت آرای کمیته انضباطی ادامه داد: آنقدر رفتارهای غیر ورزشی از تیم های ما زیاد است که اگر بخواهیم تمام تیرها را شلیک کنیم باید همان هفته های ابتدایی جریمه های سنگین را پیاده کنیم. اگر سخت بگیریم باید یک بازی در میان تماشاگران را محروم کنیم. اگر آرا این طور است به این دلیل است که تقریباً هر هفته رفتار غیر ورزشی از تماشاگران داریم.

وی تاکید نمود: باشگاهی بوده که تماشاگرانش 18 هفته با تیمشان مشکل داشتند. اگر همان جلسه اول بگوییم محروم از تماشاگر، همین اتفاقات تکرار می گردد. آرایی صادر می کنیم که منطقاً اجرا گردد.

رئیس کمیته انضباطی یادآور شد: اگر بخواهیم رأی به برگزاری بازی در یک شهر یا ورزشگاه دیگر بدهیم باید ببینیم آیا اینکه مسئولان استانی دیگر بپذیرند آن تیم در شهرشان بازی کند یا سازمان لیگ می تواند این کار را انجام بدهد یا خیر؟ از این جهت رأیی صادر می کنیم که اجرایی باشد.

حسن زاده تاکید نمود: واقعاً مانده ایم چه کار کنیم. مزاحمتی برای صدور مستقل رأی نداریم ولی باشگاهی که 20 نفر در آن تخلف نموده اند را جریمه می کنیم تا هفته بعد متنبه شوند. تماشاگران را هم که محروم می کنیم دوستان و کارشناسان می گویند چرا تماشاگر را محروم می کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هنوز رای بازی پرسپولیس با سپاهان صادر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز رای بازی پرسپولیس با سپاهان صادر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید