وعده مدیر حناچی درباره مصونیت افشاگران فساد در شهرداری

به گزارش خانه انگلیسی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران درباره میزان مصونیت گزارشگرانی که تخلفات موجود در امور مدیریت شهری را اعلام می نمایند، شرح داد.

وعده مدیر حناچی درباره مصونیت افشاگران فساد در شهرداری

به گزارش خانه انگلیسی، مسعود حمزه ای رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در نشست هم اندیشی ناظرین برتر سامانه 1888 شهرداری تهران، با تاکید بر حضور و مشارکت شهروندان در حکمروایی مطلوب و یاری به مدیریت شهری در اداره شهر، گفت: ناظرین در اداره شهر احساس مسئولیت نموده و به وسیله مشارکت خود گام بزرگی در اداره شهر برمی دارند.

وی درباره حسن های مشارکت ناظرین در مدیریت امور شهر، اظهار کرد: حسن اول این است که شهروند خود را در سرنوشت و اداره شهر سهیم دانسته و دوم اینکه شهرداری خود را تحت نظارت شهروندان احساس می نماید و به این ترتیب تعامل دوسویه بین شهروندان و شهرداری صورت می گیرد. ضمن اینکه بر اساس گزارش های شهروندان، امکان تحلیل داده ها و اخذ نتایج ایجاد می گردد؛ این داده ها از منظر ایجاد بستر تصمیم سازی برای مدیران ارزشمند هستند.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از ایجاد مصونیت کامل برای گزارشگرانی که تخلفات موجود در امور مدیریت شهری را اعلام می نمایند به عنوان یکی از دغدغه های موجود در مدیریت شهری نام برد و گفت: در شورای شهر تهران نیز به این موضوع توجه ویژه ای شده و لایحه مسئولیت و حمایت از افشاگران فساد در شهرداری به تصویب رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "وعده مدیر حناچی درباره مصونیت افشاگران فساد در شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده مدیر حناچی درباره مصونیت افشاگران فساد در شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید