ویدیو تازه ای از گوشی تاشو شیائومی منتشر شد

به گزارش خانه انگلیسی، چند ماه قبل، مدیرعامل شیائومی ویدیویی از نخستین گوشی تاشو این شرکت منتشر کرد که در آن شاهد تا شدن گوشی مذکور در دو بخش مختلف بودیم. در همین رابطه، روز گذشته یک ویدیو کوتاه 10 ثانیه ای از این گوشی تاشو در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد. گفته می گردد این گوشی در سه ماهه دوم امسال میلادی با قیمت 999 دلاری روانه بازار می گردد. مانند هواوی میت ایکس، این گوشی شیائومی هم در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد. اگر این قیمت حقیقت داشته باشد، شیائومی بار دیگر می تواند یک گوشی بسیار مقرون به صرفه را روانه بازار کند و در این زمینه تمام رقبا را کنار بزند. در ادامه می توانید این ویدیو کوتاه را تماشا کنید.

ویدیو تازه ای از گوشی تاشو شیائومی منتشر شد

با توجه به عدم عرضه گوشی های تاشو چینی در آمریکا، ظاهرا تنها رقیب سامسونگ در این بازار، گوشی تاشو موتورولا خواهد بود. موتورولا برای طراحی این گوشی، به بهره گیری از طرح نوستالژیک گوشی RAZR روی آورده که بیش از 130 میلیون عدد از نخستین مدل آن طی 4 سال به فروش رفت. این گجت البته برخلاف گلکسی فولد از سخت افزارهای رده بالا بهره نمی برد.

در حال حاضر هنوز شیائومی خبرهای رسمی در خصوص قیمت و تاریخ عرضه گوشی تاشو خود منتشر نکرده است. البته مدیران این شرکت معمولا قبل از معرفی رسمی، اطلاعات زیادی را در خصوص گوشی های جدید خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر می نمایند که احتمالا در خصوص این گوشی هم شاهد تکرار این رویکرد خواهیم بود.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ویدیو تازه ای از گوشی تاشو شیائومی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیو تازه ای از گوشی تاشو شیائومی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید