پنج خوراکی معجزه آسا برای چربی سوزی

به گزارش خانه انگلیسی، افرادی که حتی کمی اضافه وزن دارند هم در پی راهی برای از بین بردن چربی های اضافی هستند. ما می خواهیم راهی را به شما پیشنهاد کنیم که با صرف کمترین انرژی بیشترین تاثیر را می گذارد.

پنج خوراکی معجزه آسا برای چربی سوزی

خانه انگلیسی | افرادی که حتی کمی اضافه وزن دارند هم در پی راهی برای از بین بردن چربی های اضافی هستند. ما می خواهیم راهی را به شما پیشنهاد کنیم که با صرف کمترین انرژی بیشترین تاثیر را می گذارد.

به گزارش خانه انگلیسی ، تغذیه نامناسب و عدم تحرک کافی باعث شده که اضافه وزن به مشکل شماره یک بسیاری از ما تبدیل گردد. سبک زندگی بشر فرایندی منفی داشته است. بسیاری از ما به صفحه گوشی و رایانه خیره شده و در شبکه های اجتماعی پرسه می زنیم.

با این وجود، بعضی از مواد غذایی به ما در سوزاندن چربی ها یاری می نماید که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

فلفل تند

من در خصوص فلفل قرمز تند صحبت می کنم. به این فلفل ها فلفل کاین گفته می گردد. فلفل قرمز تند حاوی کپسایسین است که می تواند با این ترکیب چربی ها را پس بزند. فلفل تند برای سوزاندن کالری نیز کارایی دارد. اگر تمایل داشته باشید می توانید از پودر فلفل قرمز یا حتی سس تند حاوی فلفل قرمز نیز برای چربی سوزی بهره ببرید.

غلات سبوس دار

غلات سبوس دار در چربی سازی بسیار موثر عمل می نمایند. سرعت چربی سوزی غلات سبوس دار دو برابر برنج قهوه ای است. یکی از اشتباهات رایج مردم این است که غلات سبوس دار را از ترس اضافه وزن و چاقی از رژیم غذایی خود حذف می نمایند.

نارگیل

شاید فکرش را هم نمی کردید، اما نارگیل سرشار از تری گلیسرید است که به چربی سوزی یاری می نماید. آیا فهمیدید که نارگیل چگونه به افزایش چربی سوزی در بدن یاری می نماید؟ راستش من هم نفهمیدم! نارگیل می تواند نرخ متابولیسم بدن را به مقدار 30 درصد افزایش دهد و همین مسئله برای افزایش سرعت چربی سوزی کافی است. شیر نارگیل می تواند جایگزین خوبی برای نوشیندنی های روزمره باشد.

فلفل تند، نارگیل، غلات سبوس دار، آووکادو، زنجبیل، موز و عدس از جمله مواد غذایی چربی سوز به شمار می فرایند

آووکادو

آووکادو میوه ای خوشمزه است که علیرغم دارا بودن چربی، ماده غذایی سالمی محسوب می گردد. فرقی نمی نماید که آووکادو را به چه صورتی مصرف کنید، مهم این است که آن را مصرف کنید تا آثار مثبت آن را در چربی سوزی ببینید. آووکادو بعلاوه می تواند سرعت تبدیل چربی به انرژی را در بدن به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

زنجبیل

زنجبیل برای من تازه بود، اما به هر حال جزو چربی سوزها محسوب می گردد. زنجبیل می تواند دمای بدن را بالاتر ببرد. این مسئله بدین معنا است که بدن باید برای پایین آوردن دمای خود مقدار بیشتری کالری بسوزاند. البته سعی کنید که همواره از زنجبیل تازه در سوپ و غذاهای دیگر بهره ببرید. از زنجبیل بعلاوه می توان به عنوان افزودنی خوشمزه در پخت و پز روزمره استفاده کرد.

چندین ماده غذایی دیگری نیز وجود دارند که به سوزاندن چربی ها در بدن یاری می نمایند. مواد غذایی چون عدس، کینوآ، آجیل و موز از جمله این مواد هستند.

منبع: فرادید

به "پنج خوراکی معجزه آسا برای چربی سوزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج خوراکی معجزه آسا برای چربی سوزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید