گل محمدی: مهم تر از پرداخت پاداش آسیایی شدن تسویه حساب سال گذشته بود، نقل وانتقالات مان همان چیزی بود که می خواستیم

به گزارش خانه انگلیسی، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در آستانه شروع نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از عملکرد این باشگاه در فصل نقل وانتقالات ابراز رضایت کرد.

گل محمدی: مهم تر از پرداخت پاداش آسیایی شدن تسویه حساب سال گذشته بود، نقل وانتقالات مان همان چیزی بود که می خواستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شهر خودرو برابر پیکان در هفته نخست نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: پس از مدت ها تأخیر، بسیاری از طرفداران منتظر آغاز لیگ بودند و ما هم فردا (آدینه) اولین بازی لیگ را انجام می دهیم. شرایط به گونه ای است که می دانیم مثل همواره، اولین بازی در مسابقات سخت است و این سختی شامل هر دو تیم می گردد.

وی اضافه نمود: در بازی فردا هر تیمی آمادگی بهتری به لحاظ بدنی و روحی و روانی داشته باشد، نتیجه بهتری هم خواهد گرفت. ما با تیم پیکان پیش از آغاز فصل بازی محبت آمیز داشتیم و باید بگویم آقای فرکی تیم خوبی جمع نموده است. امیدوارم مقابل آنها بازی خوبی انجام دهیم و به هدف مان که کسب سه امتیاز است، برسیم. می دانیم کار راحتی در پیش نداریم و امیدوارم بازی جذاب و خوبی را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص غیبت سروش رفیعی و امین قاسمی نژاد در هفته نخست لیگ برتر اعلام نمود: سروش در هفته اول به دلیل اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان، محرومیت انضباطی دارد و امین قاسمی نژاد هم دچار مصدومیت سختی شده است که تا یک ماه آینده او را در اختیار نخواهیم داشت. امیدوارم وضعیت قاسمی نژاد هر چه زودتر بهتر گردد تا او را در اختیار داشته باشیم.

گل محمدی با اشاره به نقل وانتقالات این فصل تیمش خاطر نشان کرد: با توجه به بازیکنانی که از دست دادیم، بازیکنان موردنظرمان را جذب کردیم و در این راه آقای حمیداوی، مالک باشگاه زحمت زیادی کشید و چیزی کم نگذاشت. با توجه به بودجه مشخص شده و معیارهایی که وجود داشت، نقل وانتقالات مان همان چیزی بود که ما می خواستیم و خوشبختانه بازیکنانی خوب و اسمی را جذب کردیم، هرچند در فوتبال اسم ها بازی نمی نمایند و مطمئناً آنها هم کار سختی در تیم ما خواهند داشت. بازیکنان جوان هم در تیم بسیار خوب کار می نمایند و در کنار آنها این بازیکنان اسمی باید سعی نمایند در مسابقات از نام خود دفاع نمایند که همین مسئله انگیزه بسیار خوبی برای آنها خواهد بود.

وی درباره آمادگی بدنی سروش رفیعی و شرایط این بازیکن گفت: سروش دیر به جمع ما اضافه شد و بعد از جدایی از پرسپولیس نیز 16، 17 روز به صورت انفرادی تمرین کرد، اما در دو هفته ای که در کنار ما بوده بسیار باانگیزه و پرتلاش ظاهر شده است و ما هم برای او تمرینات اختصاصی در نظر گرفته ایم تا روندش رفته رفته بهتر گردد.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در واکنش به این مسئله که آیا پاداش آسیایی شدن این تیم به کادر فنی و بازیکنان پرداخت شده است یا نه، خاطر نشان کرد: مهم تر از پرداخت پاداش آسیایی شدن تسویه حساب سال گذشته بود که خوشبختانه انجام شد و اکنون هیچ بازیکنی طلبی از ما ندارد، حتی بازیکنان این فصل پیش پرداخت های خود را گرفته اند و فکر می کنم امروز نیز پاداش ها واریز خواهد شد. هیچ نگرانی از بابت مسائل اقتصادی نداریم که جا دارد از طرف خودم و بازیکنان از مسئولان باشگاه تشکر کنم. آقای حمیداوی با وجود مسائلی که وجود دارد، آمده است. اینکه در چنین وضعیتی بخواهید تیم داری کنید، کار بسیار سختی است. خوشبختانه اکنون چه بازیکنان خارجی و چه بازیکنان پیشین داخلی هیچ طلبی از باشگاه ندارند و شرایط مان خوب است.

گل محمدی در واکنش به این مسئله که با توجه به نتایج فصل گذشته انتظارات از تیم شهر خودرو زیاد است و طرفداران مشهدی نیز انتظار بیشتری از تیم شهرشان پیدا نموده اند، گفت: انتظارات به نظرم باید بر مبنای امکانات باشگاه باشد. نمی خواهم پیش از بازی موج ناامیدی راه بیندازم، اما به لحاظ آماده سازی پیش فصل و بازی های تدارکاتی، شرایط ضعیفی داشتیم. در این دو ماه فقط سه بازی خوب تدارکاتی انجام دادیم که دو بازی به صورت رفت و برگشت با ذوب آهن بود و یک بازی هم با پیکان در استادیوم شهدای شهر قدس انجام دادیم. سایر بازی های ما در زمین تمرین خودمان انجام شد که حس مسابقه را به ما نداد. همچنین اردوی پیش فصل ما لغو شد و نتوانستیم برنامه ریزی خودمان را پیش ببریم که این مسئله نگران نماینده است. از طرفی بازیکنان دیر به ما اضافه شدند که در این زمینه مسائلی داریم، اما باید با ایجاد هماهنگی این مسائل را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل محمدی: مهم تر از پرداخت پاداش آسیایی شدن تسویه حساب سال گذشته بود، نقل وانتقالات مان همان چیزی بود که می خواستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مهم تر از پرداخت پاداش آسیایی شدن تسویه حساب سال گذشته بود، نقل وانتقالات مان همان چیزی بود که می خواستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید