اردوغان: 3400 نفر از نظامیان سوریه را کشتیم!

به گزارش خانه انگلیسی، دبیر کل جنبش ناصری لبنان با اشاره به آمار عجیبی که رئیس جمهور ترکیه درباره تلفات و خسارات ارتش سوریه به دست ارتش ترکیه با وجود برقراری آتش بس می دهد، آنرا به باد تمسخر گرفت.

اردوغان: 3400 نفر از نظامیان سوریه را کشتیم!

به گزارش گروه سیاسی خانه انگلیسی، به نقل از النشره، مصطفی حمدان دبیر کل جنبش ناصریین مستقل لبنان با اشاره به آمار عجیبی که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه درباره تلفات و خسارات ارتش سوریه به دست ارتش ترکیه می دهد، آنرا به تمسخر گرفت.

وی در شبکه های اجتماعی نوشت: آمار تلفات ارتش سوریه که رجب طیب اردوغان به شکل جعلی ارائه می نماید و اینکه این تعداد نظامی سوریه را کشته و تجهیزات و ادوات آنرا منهدم نموده است، تخیلی و هالیوودی است به ویژه که با وجود برقراری آتش بس هم این آمار ادامه دارد.

حمدان اضافه نمود: این بیشتر شبیه بیانیه های وزارت بهداشت ترکیه درباره افزایش مبتلایان به کرونا به هزار نفر در روز است.

لازم به ذکر است که اردوغان رئیس جمهور ترکیه و رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه این روزها از جانب بسیاری از منتقدان و مخالفان خود مورد پرسش های چالش برانگیز قرار گرفته است زیرا وی هر روز در نشست خبری آماری ارائه می دهد که ناشی از اوهام وی است و با عقل جور در نمی آید. زیرا اگر آمار هزاران کشته ارتش سوریه و دهها تانک و ادوات و خودروهای نظامی که از سوی اردوغان ارائه می گردد، درست باشد که باید ارتش سوریه زمین گیر شده بود و نه تنها در ادلب که در دیگر مناطق هم حرفی برای گفتن نداشته باشد اما تحولات میدانی گویای واقعیت دیگری است. به طور مثال وی روز گذشته ادعا کرد: 3400 نفر از نظامیان سوریه را کشتیم!.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اردوغان: 3400 نفر از نظامیان سوریه را کشتیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: 3400 نفر از نظامیان سوریه را کشتیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید