بارانی: تشویقم از سوی طرفداران استقلال ربطی به درگیری ام با بازیکنان پرسپولیس نداشت، به فحاشی ها عادت نموده ام

به گزارش خانه انگلیسی، محمدصادق بارانی، هافبک تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد تشویقش از سوی طرفداران استقلال ربطی به درگیری او با بازیکنان پرسپولیس نداشته است.

بارانی: تشویقم از سوی طرفداران استقلال ربطی به درگیری ام با بازیکنان پرسپولیس نداشت، به فحاشی ها عادت نموده ام

به گزارش خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی، محمدصادق بارانی پس از پیروزی تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی درباره نیمکت نشینی اش در این مسابقه گفت: علی آقا (علی دایی) اگر به من بگوید روی سکو ها برو و تیم را تشویق کن این کار را می کنم. او سرمربی تیم است و این طور تصمیم گرفته که روی نیمکت باشم. در هر صورت خدا را شکر در این مسابقه پیروزی شدیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

وی در مورد تشویقش از سوی طرفداران استقلال در ابتدای مسابقه توضیح داد: طرفداران استقلال به من لطف دارند. من چند سال در تیم های پایه استقلال حضور داشتم و همین باعث شد آنها مرا تشویق نمایند. در هر صورت از طرفداران استقلال تشکر می کنم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا تشویقش از سوی طرفداران به درگیری هفته گذشته او با بازیکنان پرسپولیس ربط داشته است، گفت: خیر، اصلاً این طور نیست.

بارانی در واکنش به فحاشی طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس به او در فضای مجازی یادآور شد: درست است این رخ داده است، اما من هم به آن عادت نموده ام. ما پرسپولیس را می بریم به من فحش می دهند، مساوی می کنیم فحش می دهند، می بازیم هم فحش می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بارانی: تشویقم از سوی طرفداران استقلال ربطی به درگیری ام با بازیکنان پرسپولیس نداشت، به فحاشی ها عادت نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارانی: تشویقم از سوی طرفداران استقلال ربطی به درگیری ام با بازیکنان پرسپولیس نداشت، به فحاشی ها عادت نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید