برخورد قاطع و سریع در انتظار عاملین حادثه میدان شهرری

به گزارش خانه انگلیسی، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 20 از برخورد قاطع و سریع در انتظار عاملین حادثه میدان شهرری اطلاع داد.

برخورد قاطع و سریع در انتظار عاملین حادثه میدان شهرری

به گزارش خبرگزاری خانه انگلیسی از تهران، فرهاد افشار شهردار منطقه 20 با اعلام این خبر گفت: از عصر گذشته که موضوع حادثه میدان شهرری مطرح شده است، پایش و رصد دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفته و دستگاه های نظارتی متولی نیز در جریان جزییات قرار دارند .

وی گفت: ضمن پوزش از افکار عمومی و شهروندان محترم ، بنده به همیشه و بارها به همکاران متذکر شده که در اجرای قانون ضمن حفظ اقتدار ، از رفتارهای سلبی و به دور از اخلاق خودداری گردد و لذا آنچه اتفاق افتاده مورد تایید نیست و ضمن آنالیز دقیق مسئله در اسرع وقت با عوامل خاطی و مقصر برخورد می گردد .

شهردار منطقه 20 ادامه داد : از این روی ، به زودی جلسه ای نیز تشکیل و ضمن آنالیز دقیق ابعاد حادثه با متخلفین و آمرین و عاملین رفتار صورت پذیرفته با شهروند محترم برخورد قاطع و سریع صورت خواهد گرفت .

افشار اضافه کرد: باید قبول کرد که دستفروشان بخشی از اکو سیستم شهری هستند که باید بر اساس ضوابطی امکان فعالیت در شهر را داشته باشند .

به گزارش خانه انگلیسی، هم اکنون عوامل مرتبط با این حادثه در اختیار بوده و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه های نظارتی معرفی شده اند .

شهرداری ناحیه یک شهرری با اخذ دستور از مقام قضائی طی 23 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 18 اقدام به اجرای حکم و جمع آوری دست فروشان می نماید، که متأسفانه عوامل دست فروش که باعث تضییع حقوق شهروندان می شدند با ایجاد تنش و درگیری با عوامل شهرداری باعث واکنش تند معبر بانان شد و فیلم این درگیری در فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "برخورد قاطع و سریع در انتظار عاملین حادثه میدان شهرری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قاطع و سریع در انتظار عاملین حادثه میدان شهرری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید