در المپیک 2020 هنوز خبری از ایران نیست

به گزارش خانه انگلیسی، در فاصله حدود 16 ماه تا آغاز المپیک 2020 خیلی از کشورها پیروز به کسب سهمیه شده اند. در شرایطی حدود 16 ماه تا آغاز المپیک 2020 باقی مانده که هنوز هیچ کدام از ورزشکاران ایرانی پیروز به کسب سهمیه حضور در این رقابت ها نشده اند. یک اکانت در توییتر برای نشان دادن تعداد سهمیه های هر کشور ساخته شده که دائما به روز رسانی می گردد. ژاپن با توجه به میزبانی و نداشتن بعضی محدودیت ها برای حضور در رشته های مختلف احتمالا تا زمان برگزاری مسابقات صدرنشین خواهد ماند. این جدول نشان می دهد آمریکا با 53 و چین با 40 سهمیه در رده های بعدی قرار گرفته اند.

در المپیک 2020 هنوز خبری از ایران نیست

پرچم کشورهای زیادی در این صفحه به چشم می خورد که حتی بعضی از آنها یک سهمیه به دست آورده اند و حضورشان در المپیک 2020 رسمی شده است. جالب اینکه این صفحه توییتری از مخاطبان خود سوال پرسیده که می توانند پرچم کشور خود را پیدا نمایند؟

با این حال ایران هنوز هیچ سهمیه ای کسب نکرده و یکی از غایبان این لیست به حساب می آید. بدون شک سال 98 می تواند سالی سرنوشت ساز برای ورزش ایران باشد چون ورزشکاران در رشته های مختلف برای به دست آوردن بلیت توکیو کوشش می نمایند.

منبع: ایران ورزشی

به "در المپیک 2020 هنوز خبری از ایران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در المپیک 2020 هنوز خبری از ایران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید