دیوید میلیبند: ترامپ در حال بحران سازی در مرز آمریکا &ndash مکزیک است

به گزارش خانه انگلیسی، رئیس یکی از بزرگترین گروه های امدادرسان بشردوستانه در دنیا تاکید نمود، دونالد ترامپ در حال بحران سازی در مرز آمریکا - مکزیک است تا طرح های مهاجرتی افراطی خودش را توجیه کند، در حالی که از مقابله با بحران واقعی در آمریکای مرکزی که ریشه این مشکل است، بازمانده است.

دیوید میلیبند: ترامپ در حال بحران سازی در مرز آمریکا &ndash مکزیک است

دیوید میلیبند، وزیر خارجه سابق انگلیس که اکنون رهبری کمیته بین المللی نجات (آی آرسی) را بر عهده دارد، از نحوه مدیریت دولت ترامپ در مسائل مرزی به شدت انتقاد کرد. میلیبند در گفت وگو با روزنامه گاردین تاکید نمود: دولت آمریکا در تحقق اصلی ترین مسوولیت هایش شکست خورده است و اصلا جای رهبری جهانی ندارد و نمی تواند یک نمونه محلی از اینکه چگونه کشوری متمدن باید رفتار کند، باشد.

به گفته میلیبند، رویکرد ترامپ به مهاجرت منجر به اخلال شد. او تاکید نمود: این دولت به ایجاد سندی برای توجیه سیاست های مهاجرتی خودش احتیاج داشت. این دولت از این بحران برای دفاع از خودش در اجرای دستورات استفاده می نماید.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ماه فوریه با اعلام وضعیت ملی در ماه فوریه کوشش می نماید تا طرح هایش برای ساخت یک دیوار مرزی را با قدرت پیش ببرد؛ میلیبند از آن به عنوان بحران فراوری شده یاد می نماید. او گفت: با هیچ استاندارد ملی یا بین المللی نمی توان این وضعیت را بحران نامید؛ حتی در جوامعی که در مرز جنوبی آمریکا تحت تاثیر قرار گرفتند.

وزیر خارجه پیشین انگلیس تاکید نمود: مردمانی که تاوان این شکست سیاستگذاری دولت آمریکا را می دهند، آسیب پذیرترین و ناتوان ترین افراد هستند؛ چه آمریکایی هایی که در مرز هستند یا کسانی که در آن سوی مرز در آمریکای مرکزی قرار دارند. این خطر بسیار بزرگی است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "دیوید میلیبند: ترامپ در حال بحران سازی در مرز آمریکا &ndash مکزیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید میلیبند: ترامپ در حال بحران سازی در مرز آمریکا &ndash مکزیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید