علیرضا سهرابیان: تمام کوشش ما برنامه ریزی برای کسب سهمیه المپیک است، با بودجه محدود نمی توانیم در خصوص مربی خارجی فکر کنیم

به گزارش خانه انگلیسی، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: یک مدیر باید روی داشته هایش برنامه ریزی کند، وقتی بودجه محدود داریم چطور می توانیم در خصوص مربی خارجی فکر کنیم.

علیرضا سهرابیان: تمام کوشش ما برنامه ریزی برای کسب سهمیه المپیک است، با بودجه محدود نمی توانیم در خصوص مربی خارجی فکر کنیم

علیرضا سهرابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی، در خصوص اولویت های قایقرانی در سال 98 گفت: آسایش فکری و روحی قایقرانان که از نقاط مختلف ایران در تیم ملی هستند مهم ترین برنامه ماست. بعلاوه با هیئت ها صحبت کردیم که در سال 98 پایگاه های قهرمانی و مناطق 5 گانه تعیین گردد تا با دسته بندی هیئت ها بتوانیم به راحتی با آنها در تعامل باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم و به آنها سرکشی کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود: وقتی قایقرانی ایران به 5 بخش تقسیم گردد ارزیابی از آنها راحت تر خواهد بود و نقطه نظرات آنها را دریافت می کنیم. آنها به این درجه رسیدند که با توجه به داشته های مازاد به هم یاری نمایند. اینکه در یک منطقه همدیگر را حمایت نمایند کاری است که برای نخستین بار انجام می گردد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص کسب سهمیه المپیک در سال 98 گفت: تمام کوشش ما برنامه ریزی برای کسب سهمیه المپیک است. با توجه به اینکه بدهی هایی داریم امیدوارم وزارت ورزش و حامیان اقتصادی در سال 98 یاری نمایند تا در ابتدا خوش حساب شویم و بدهی ها را تسویه کنیم و برنامه ریزی کنیم و سال 98 را با اردوهای منظم شروع کنیم. همه برنامه ها به این شکل است که کسب سهمیه اولویت ماست و روی رشته هایی که قرار است به المپیک راه پیدا نمایند برنامه ریزی می کنیم.

سهرابیان در خصوص بدهی های باقی مانده از گذشته تاکید نمود: امیدوارم زمانی برسد که بدهی ها پرداخت گردد و در این خصوص مسئله ای وجود نداشته باشد.

وی در خصوص تغییراتی که پیش از این در کمیته فنی قایقرانی انجام شد توضیح داد: در ابتدا از گواری که 6 ماه سرپرستی فدراسیون را تقبل کرد تشکر می کنم. مطمئنا در سیستم کمیته فنی بهینه سازی خواهیم داشت و هر رشته در قایقرانی به صورت تخصصی کار کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تخصصی نگاه کردن به رشته ها در اولویت است، برای مثال که کمیته اسلالوم برای آبهای آرام تصمیم بگیرد یا روئینگ برای اسلالوم تصمیم بگیرد درست نیست. اگر کسی از بیرون نگاه کند قایقرانی را یک رشته می داند اما رشته های مختلفی داریم که هر کدام تخصصی هستند و هر کسی که می خواهد در خصوص آنها نظر بدهد باید از نظر فنی توانایی داشته باشد که پاسخ کمیته خود را بدهد. خیلی از ورزشکاران و مربیان موافق این روال نبودند ولی وقتی کار تخصصی باشد احتیاجها برآورده می گردد و با دیدگاه باز و علمی تر کارها پیش می رود.

وی در خصوص احتمال تغییر در کادر فنی تیم ها اضافه نمود: سعی می کنم به عنوان مشاور از توانمندی افراد خارج از فدراسیون استفاده کنم. در علم تمرین و تغذیه و روانشناسی و .. از سیستم دانشگاهی استفاده می کنیم اما در بحث تخصصی و فنی از اهالی قایقرانی و خانواده آن استفاده می کنیم. در خصوص کادر فنی به تصمیی که فدراسیون قبل گرفته تا حدودی اطمینان می کنم. تست می کنم شاید دیدگاه افرادی که در این زمینه زمان گذاشتند صحیح باشد. یک زمانی را مهلت می دهیم تا خود را نشان دهند زمانیکه که احساس کنیم احتیاج به ترمیم سیستم فنی است، بدنه را تقویت می کنیم. دیدگاه ما انفرادی نیست و گروهی است. امیدوارم این سیستم نتیجه مثبتی داشته باشد.من اگر شخصی به موضوع نگاه می کردم باید به شکل دیگری کار می کردم اما علم مدیریت به من یاد داده باید سیستم ها تقویت گردد.

وی در خصوص جذب مشاوران و مربیان خارجی یادآور شد: اینکه از مربیان خارجی استفاده کنیم بستگی به شرایط اقتصادی دارد. یک مدیر باید روی داشته هایش برنامه ریزی کند. وقتی بودجه محدود داریم چطور می توانیم در خصوص مربی خارجی فکر کنیم. من وقتی جیبم پر از پول باشد به این گزینه فکر می کنم .

سهرابیان در خاتمه گفت: سال جدید را به مردم کشورم و همه کسانی که یاری کردند تا ورزش پر افتخار باشد. امیدوارم سال 98 مردم برای ما دعا نمایند تا در میادین مختلف ورزشکاران بدرخشند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیرضا سهرابیان: تمام کوشش ما برنامه ریزی برای کسب سهمیه المپیک است، با بودجه محدود نمی توانیم در خصوص مربی خارجی فکر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا سهرابیان: تمام کوشش ما برنامه ریزی برای کسب سهمیه المپیک است، با بودجه محدود نمی توانیم در خصوص مربی خارجی فکر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید