غیبت ایکاردی در ضیافت شام بازیکنان اینتر

به گزارش خانه انگلیسی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر در مراسمی که این باشگاه برای پذیرایی از بازیکنانش برگزار نموده بود، حضور نداشت.

غیبت ایکاردی در ضیافت شام بازیکنان اینتر

به گزارش خانه انگلیسی، شب گذشته (پنجشنبه) باشگاه اینتر یک ضیافت شام بزرگ تیمی برای پذیرایی از بازیکنانش برگزار گردید که در آن حتی خرید های جدید تیم، الکسیس سانچس و کریستیانو بیراگیهم حضور داشتند اما در این مراسم از مائورو ایکاردی خبری نبود.

در حالی که تنها سه روز دیگر به انتها بازار جابجایی فوتبال اروپا باقی مانده است، ظاهراً اختلافات اینتر و ایکاردی هنوز رفع نشده است و این مهاجم آرژانتینی با وجود داشتن پیشنهاد های جدید از ناپولی، موناکو و اتلتیکومادرید همچنان بر پیوستن به یوونتوس اصرار دارد.

هدف باشگاه اینتر از برگزاری ضیافت شام، بالا بردن روحیه و صمیمیت میان بازیکنان قدیمی و جدید بود اما غیبت ایکاردی در این مراسم نشان داد که هنوز اختلافات میان او و مسئولان باشگاه رفع نشده است. در حقیقت زمانی که تمام بازیکنان اینتر حتی سانچسی که تنها چند ساعت قبل از مراسم قراردادش را امضا نموده بود، در این ضیافت حضور داشتند، همسر ایکاردی در شبکه های اجتماعی پستی منتشر کرد که نشان می داد مهاجم اینتر در منزلش حضور دارد و خانواده خودش را به خانواده اینتر ترجیح داده است. این در حالیست که هم ایکاردی هم همسر او پیش از این بر علاقه شان به ماندن در اینتر تأکید داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "غیبت ایکاردی در ضیافت شام بازیکنان اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت ایکاردی در ضیافت شام بازیکنان اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید