لزوم تنظیم لایحه بهبود فضای کسب و کار به وسیله شهرداری

به گزارش خانه انگلیسی، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید در راستای توسعه کارآفرینی نسبت به تدوین و پیشنهاد لایحه بهبود فضای کسب و کار در کلانشهر تهران اقدام کند.

لزوم تنظیم لایحه بهبود فضای کسب و کار به وسیله شهرداری

به گزارش گروه اجتماعی خانه انگلیسی سوده نجفی در تذکر خود گفت: دست بیکار، کارگاه شیطان است؛ بیکاری مرکز ثقل همه آسیب های اجتماعی قلمداد می گردد و سلامت اجتماعی را به طور جدی به خطر می اندازد.

رییس کمیته سلامت اعلام کرد: اگر برای بهبود مستمر فضای کسب و کار چاره ای نیاندیشیم، بیکاری گریبان اقتصاد شهری و سبد هزینه خانوار را در شهر ها می گیرد و بر شمار آسیب های اجتماعی می افزاید.

وی با اشاره به موادی از قانون و برنامه سوم توسعه تأکید کرد: حسبِ صراحتِ قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار مصوب 16 بهمن ماه 1390 و نیز بند دو ماده 24 لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران و آئین نامه توسعه، ساماندهی و ارتقای کارآفرینی در شهر تهران مصوب سال 1394، شهرداری تهران بایست در راستای توسعه کارآفرینی نسبت به تدوین و پیشنهاد لایحه بهبود فضای کسب و کار در کلانشهر تهران اقدام کند.

نجفی اظهار تأسف کرد و ادامه داد: متاسفانه تا به امروز این لایحه به وسیله شهرداری هنوز به صحن شورا نیامده و عملا تکلیف قانونی بهبود مستمر محیط کسب و کار در کلانشهر تهران بر زمین مانده است.

وی تذکر داد: از همین روی و در راستای صراحت اسناد فرادستی متذکر می شوم هرچه سریعتر این لایحه از سوی شهرداری تهران جهت آنالیز به صحن علنی شورا ارسال گردد و نسبت به معین تکلیف آن اقدام عاجل صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لزوم تنظیم لایحه بهبود فضای کسب و کار به وسیله شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تنظیم لایحه بهبود فضای کسب و کار به وسیله شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید