معاون حزب الله طیف های مربوطه را به تشکیل دولت لبنان به دور از سهم خواهی فراخواند

به گزارش خانه انگلیسی، معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت، در شرایط فعلی باید سهم خواهی ها کنار گذاشته و کوشش گردد با فداکاری، دولت جدید هر چه سریع تر شکل بگیرد.

معاون حزب الله طیف های مربوطه را به تشکیل دولت لبنان به دور از سهم خواهی فراخواند

به گزارش گروه بین الملل خانه انگلیسی، نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان از طرف های مربوطه در این کشور درخواست کرد سهم خواهی را کنار بگذارند و برای تشکیل دولت فداکاری نمایند.

بر اساس گزارش شبکه المنار، شیخ قاسم گفت: نقطه شروع تشکیل دولت است؛ طرف های مربوط به تشکیل دولت باید جزئیات سهمیه ها و وزارت را کنار بگذارند، کشور دیگر تحمل ندارد و نیازمند فداکاری است، کشور باید کارش را شروع کند و پس از آن همه بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه اظهار داشت، حزب الله به کوشش های خود برای تشکیل هر چه سریعتر دولت ادامه می دهد تا شرایط متشنج تر نشود.

شیخ قاسم به درگیری های اخیر در بیروت هم واکنش نشان داد و گفت، اعتراضی که شکل تعرض به خود بگیرد، آشوبی است که دنبال بحرانی تر شدن شرایط است.

حسان دیاب نخست وزیر مکلف یکشنبه شب (دیشب) به ملاقات میشل عون رئیس جمهور لبنان رفت و بر اساس گزارش رسانه های لبنانی در این ملاقات درباره تشکیل دولت متشکل از بیست وزیر بحث و گفتگو شد.

پیش تر حسان دیاب اعلام نموده بود، تنها دولتی متشکل از هجده وزیر تکنوکرات تشکیل خواهد داد.

لبنان از سه شنبه هفته گذشته بار دیگر شاهد افزایش تنش ها در اعتراضات است و دیشب نیز 145 نفر در این درگیری ها زخمی شدند (جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "معاون حزب الله طیف های مربوطه را به تشکیل دولت لبنان به دور از سهم خواهی فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون حزب الله طیف های مربوطه را به تشکیل دولت لبنان به دور از سهم خواهی فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید