واکنش وزیر بهداشت به قطع انگشت یک نوزاد در یکی از بیمارستان ها

به گزارش خانه انگلیسی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به ماجرای قطع انگشت دست نوزادی در یکی از بیمارستان های غیردولتی شهریار اظهار کرد: برای پیگیری این ماجرا تیمی مشخص شده است و به محض ارائه گزارش، در صورت وقوع قصور با عامل مربوطه برخورد می کنیم.

واکنش وزیر بهداشت به قطع انگشت یک نوزاد در یکی از بیمارستان ها

ایسنا نوشت: سعید نمکی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خانه انگلیسی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره افزایش قصور پزشکی در بیمارستان های غیردولتی و نظارت های وزارت بهداشت به عملکرد این بیمارستان ها خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت اکیپ های بازرسی مکرری دارد و در صورتی که هر گونه شکایت از طرف سامانه 190 و همچنین به صورت مکتوب دریافت کنیم، بلافاصله تیم های بازرسی مان را جهت انجام بازرسی های لازم اعزام می کنیم.

وزیر بهداشت افزود: همچنین بازرسی های دوره ای و چک لیست هایی نیز داریم که به صورت مرتب انجام می شود.

نمکی خاطر نشان کرد: در خصوص اتفاقی که در بیمارستان شهریار رخ داده است نیز پس از دریافت نخستین گزارش، همکاران مان را جهت بررسی موضوع به محل اعزام کردیم.

وزیر بهداشت همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ریختن فاضلاب بیمارستانی در رودخانه های استان خوزستان با بیان اینکه موضوع فاضلاب و آب های سطحی در خوزستان یکی از مسائل این استان است و فقط بحث فاضلاب بیمارستانی مطرح نیست، اظهار کرد: در خصوص فاضلاب های بیمارستانی معمولا تا وقتی که به حدی از عاری بودن از باکتری نرسند اجازه ورود آن ها به آب های رودخانه ای داده نمی شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش وزیر بهداشت به قطع انگشت یک نوزاد در یکی از بیمارستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزیر بهداشت به قطع انگشت یک نوزاد در یکی از بیمارستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید