وکیل برانکو: کوچکترین مصالحه ای نمی کنیم

به گزارش خانه انگلیسی، وکیل حقوقی برانکو ایوانکوویچ در نظر دارد تا آخرین سنت قرارداد موکلش را از پرسپولیس بگیرد.

وکیل برانکو: کوچکترین مصالحه ای نمی کنیم

به گزارش خانه انگلیسی به نقل از ایرنا، دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ در رابطه با فرجام خواهی پرسپولیس در مورد رای فیفا به دادگاه حکمیت ورزش گفت: این موضوع طبیعی بود. آنها برای دریافت کمی وقت اضافه، هزینه زیادی را باید پرداخت نمایند. ما هم تابع قانون هستیم.

وی در مورد آخرین شرایط این پرونده اضافه نمود: شرایط کاملا واضح است. کمیته انضباطی فیفا مشروح رای را در اختیار پرسپولیس قرار داد که به چه دلایلی آنها بازنده این پرونده شدند و آنها در حال حاضر نیز باید تمام پول برانکو و دستیارانش را پرداخت نمایند و علاوه بر آن هزینه دادرسی را هم باید بپردازند.

وکیل برانکو ایوانکوویچ اضافه نمود: پس از طی شدن این مراحل پرسپولیس 21 روز زمان داشت که اعتراض خود را به دادگاه عالی ورزش ارسال کند زمانی که روز گذشته (26 می، 6 خردادماه) به اتمام رسید.

وکیل برانکو تاکید نمود: در مورد اینکه آیا پرسپولیس در این بازه استیناف خواهی نموده است یا خیر، اطلاعی ندارم اما برای این کار نیز آنها باید 25 هزار فرانک سوییس پرداخت نمایند.

بوسیچ در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز به مصالحه با برانکو امیدوار است، گفت: هیچ پیشنهاد تازه ای را در این باره از پرسپولیس دریافت نکردیم و اگر هم پیشنهادی ارائه گردد، آن را نخواهیم پذیرفت. هیچ مصالحه ای در کار نیست چرا که بی فایده این راه طولانی را برای این پرونده طی نکردیم. از سوی ما هیچ سازشی در کار نیست.

  • دفاع باشگاه پرسپولیس از قراداد اسپانسر | 110 میلیارد درآمد کف قرارداد است؛ نه سقف آن
منبع: همشهری آنلاین

به "وکیل برانکو: کوچکترین مصالحه ای نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل برانکو: کوچکترین مصالحه ای نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید