پورغلامی پول 3 فصل را نمی خواهد، احمدزاده همچنان بلاتکلیف

به گزارش خانه انگلیسی، پورغلامی بارها و پیش از اینکه حتی در ملوان هم باشد، در مصاحبه هایش گفته بود فقط در ازای کاری که انجام می دهد و عرقی که برای تیمش می ریزد، پول می گیرد، نه برای قراردادی که به انتها نرسیده.

پورغلامی پول 3 فصل را نمی خواهد، احمدزاده همچنان بلاتکلیف

به گزارش خانه انگلیسی ، در حالی که گفته می گردد فرهاد پورغلامی به خاطر فسخ نکردن قراردادش با باشگاه ملوان، مانع صدور کارت سرمربیگری محمد احمدزاده شده اما چنین نیست و در واقع این باشگاه ملوان است که تا الان هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده. پورغلامی زمانی که با نامه باشگاه ملوان بندرانزلی از سرمربیگری این تیم برکنار شده تا الان هیچ تماسی از باشگاه نداشته تا کارهای فسخ قراردادش را انجام دهد. او خیلی وقت است منتظر تماس باشگاه مانده اما معلوم نیست مسئولان ملوانی به چه دلیل تا الان هیچ اقدامی در این مورد انجام ندادند. این مساله باعث شد محمد احمدزاده بلاتکلیف بماند و خیلی ها حالا پورغلامی را مقصر اصلی این اتفاق بدانند اما او بدون شک کمترین تقصیر را در این زمینه دارد چون باشگاه اقدامی برای فسخ قرارداد انجام نداده.

2، 3 هفته ای است که فرهاد پورغلامی از سرمربیگری ملوان بندرانزلی برکنار شده. بعد از این اتفاق خیلی زود خبر رسید محمد احمدزاده راهنمایی سفیدپوشان شمالی را به عهده گرفته. با این انتخاب، به نظر می رسید احمدزاده در بازی های بعد روی نیمکت تیم بنشیند اما این اتفاق نیفتاد. محمد احمدزاده در تمرینات حضوری فعال داشت اما زمان بازی که می رسید باید از روی سکو تیمش را راهنمایی می کرد. این اتفاق حواشی زیادی را به وجود آورد. چراکه گفته می شد فرهاد پورغلامی، قراردادش را با ملوان فسخ نمی کند تا کارت سرمربیگری احمدزاده صادر گردد! این مساله ناراحتی تعداد زیادی از طرفداران را هم به دنبال داشت. به طوری که خیلی ها فکر می کردند پورغلامی عمدا دست به چنین کاری زده اما واقعیت چنین نبود. گفته می گردد بعد از اینکه باشگاه ملوان بندرانزلی در نامه ای به فرهاد پورغلامی اظهار داشت همکاری شان به انتها رسیده و قصد دارند دست به تغییر بزنند، دیگر خبری از باشگاه نشد. بعد از این نامه، فرهاد پورغلامی طبق قانون کنار کشید و منتظر بود باشگاه او را فرا بخواند تا کارهای مربوط به فسخ قرارداد انجام گردد اما چنین نشد. پورغلامی حتی شاهد تماس باشگاه با دستیارش برای تسویه حساب هم بود اما خودش هیچ تماسی از سوی باشگاه دریافت نکرد. او منتظر ماند تا بلکه باشگاه تماس بگیرد و کارهای لازم را انجام بدهد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و این مساله طولانی شد. بعد از آن، باشگاه در مورد صادر نشدن کارت مربیگری محمد احمدزاده فقط از فسخ نشدن قرارداد فرهاد پورغلامی صحبت کرد، در حالی که این مساله را خود باشگاه به تعویق انداخت. به هر حال مطرح شدن نام پورغلامی برای صادر نشدن کارت بازی محمد احمدزاده حواشی زیادی برای مربی سابق ملوان ساخت. این در حالی است که فرهاد پورغلامی به بهترین شکل ممکن با باشگاه ملوان بندرانزلی همکاری داشت.

او اول فصل و زمانی که هیچ مربی حاضر نبود ریسک کند و با ملوانی که با کسر 6 امتیاز فصل را آغاز می کرد، همکاری کند، با این تیم قرارداد 3 ساله امضا کرد. پورغلامی کارش را خیلی خوب آغاز کرد و در همان ابتدای فصل با چند نتیجه خوب، امید را به طرفداران انزلی چی برگرداند اما طولی نکشید که همه چیز تغییر کرد. یک سری سوءتفاهم ها بین او و پژمان نوری کاپیتان ملوان پیش آمد که همه چیز را خراب کرد. دیگر از آن نتایج خوب خبری نشد و ملوان به قعر جدول رسید. با این اتفاقات، باشگاه هم دست به تغییر زد و فرهاد پورغلامی را برکنار کرد.

بعد از این اتفاق، شایعه شد فرهاد پورغلامی اعلام نموده پول 3 فصل قراردادش را می خواهد. در ابتدا باور این شایعه خیلی هم سخت نبود اما بعدها معین شد پورغلامی هیچ صحبتی از پول 3 فصل قراردادش را ننموده. او بارها و پیش از اینکه حتی در ملوان هم باشد، در مصاحبه هایش گفته بود فقط در ازای کاری که انجام می دهد و عرقی که برای تیمش می ریزد، پول می گیرد، نه برای قراردادی که به انتها نرسیده. در واقع به لحاظ قانونی فرهاد پورغلامی می توانست مدعی باشد طبق قراردادی که دارد، باید پول 3 فصل آن را بگیرد اما پورغلامی عقاید خاص خودش را دارد و معتقد است پولی را که برای آن عرق نریخته باشد، به خانه اش نمی برد. به هر حال فرهاد پورغلامی بعد از اینکه به خواسته باشگاه از حضور در ملوان کنار کشید، منتظر است تا باشگاه با او تماس بگیرد و کارهای مربوط به فسخ را انجام دهد اما تا الان هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده. در واقع می گردد گفت دلیل اینکه صادر شدن کارت سرمربیگری محمد احمدزاده به تعویق افتاد، بدون شک باشگاه است که تا الان هیچ اقدامی برای فسخ قرارداد پورغلامی انجام نداده اما همه تقصیرات متوجه سرمربی سابق ملوانی ها شده.

حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت باشگاه چه زمانی با پورغلامی تماس می گیرد تا کارهای مربوط به فسخ قرارداد را انجام بدهد و کارت مربیگری محمد احمدزاده صادر گردد. این سوالی است که ذهن خیلی ها را به خود مشغول و البته کار احمدزاده را بیش از پیش سخت و پیچیده نموده. مساله ای که به راحتی قابل حل است اما معلوم نیست باشگاه به چه دلیلی آن را تا الان به تعویق انداخته و اقدامی برای آن انجام نداده.

1-9

منبع: ایران ورزشی

به "پورغلامی پول 3 فصل را نمی خواهد، احمدزاده همچنان بلاتکلیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورغلامی پول 3 فصل را نمی خواهد، احمدزاده همچنان بلاتکلیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید