16 مورد از برترین محصولات برند اوردینری برای انواع مسائل پوستی

به گزارش خانه انگلیسی، اگر از آن دسته از افرادی باشید که به سلامتی پوست خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و همیشه در پی خرید برترین محصولات پوستی موجود در بازار هستند، حتما حداقل یک بار نام برند خوش نام اوردینری (The Ordinary) را شنیده اید. با این وجود، شناخت برترین محصولات برند اوردینری که بتوانند برترین تاثیر را بر پوست شما و مسائل آن بگذارند، کار گیج کننده و تقریبا سختی به شمار می آید.

16 مورد از برترین محصولات برند اوردینری برای انواع مسائل پوستی

به منظور خرید برترین محصولات اوردینری و تصمیم گیری برای انتخاب یک محصول پوستی از میان این همه سرم، لایه بردار، آبرسان و مرطوب نماینده مختلف، شما باید به خوبی با نوع پوست خود و مسائل و نقص های آن باخبر باشید. در این مقاله از خانه انگلیسی مگ به معرفی برترین محصولات برند اوردینری و آنالیز کارآیی هر یک از آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

محصولات اوردینری ساخت کجا هستند؟

برند اوردینری یک برند کانادایی است که تحت نظر شرکت مادر Deciem به فراوری محصولات مراقبت از پوست و مو می پردازد. خط فراوری این برند در سال 2016 به وسیله یک کارآفرین ایرانی کانادایی به نام برندن ترواکس (Brandon Truaxe) آغاز شد. تمرکز اوردینری بر بکارگیری ترکیبات موثر و درمانی در محصولات خود، باعث افزایش محبوبیت این برند در میان مردم شده است.

برندهای بسیاری کمی هستند که توانسته اند با وجود تازه وارد بودنشان در صنعت پوست و زیبایی، انتخاب ها و طرز فکر خریداران را تحت تاثیر قرار دهند. با وجود نوآوری ها و تغییرات بسیار زیادی که در انواع محصولات پوست ایجاد شده، هنوز هم برندهای مقرون به صرفه قیمت نمی توانند از نظر کیفیتی با برند های لوکسی مانند کلینیک رقابت نمایند؛ اما این موضوع درباره ی اوردینری فرق می نماید. بر خلاف برندهای آرایشی و بهداشتی دیگر، برند اوردینری هر یک از ترکیباتی که برای برطرف مشکل پوستی مختلف احتیاج دارید را در قالب یک محصول جداگانه به شما ارائه می دهد و همین رویکرد هدفمند باعث افزایش سرعت نتیجه گرفتن از آن ها می گردد.

برترین محصولات برند اوردینری

تنوع محصولات برند اوردینری آنقدر بالا است که گاهی اوقات انتخاب چند محصول مناسب که بتوانند بیشترین تاثیر را بر شرایط پوست شما بگذارند بسیار سخت می گردد. در این میان، بعضی از محصولات برند اوردینری عملکرد و توانایی خودشان را بارها و بارها به مخاطبین ثابت نموده اند و به همین علت خرید آن ها گزینه بسیار بهتری است.

سرم لاکتیک اسید 10% + HA 2% اوردینری

سرم لاکتیک اسید برند اوردینری یک نوع آلفا هیدروکسی اسید که پوست شما را به طور موثر و ملایمی لایه برداری می نماید. این محصول سلول های مرده پوست را از بین می برد و چین وچروک ها، ناهمواری ها و لکه های پوستی را برطرف می نماید. عصاره توت تاسمانیایی یکی از ترکیبات اصلی این محصول است که می تواند التهابات پوستی ناشی از استفاده از اسید را کاهش دهد. این سرم بر پایه آب برای همه انواع پوست مناسب است و باید در شب و پیش از محصولاتی چون کرم ها و روغن ها استفاده گردد.

سرم هیالورونیک اسید 2٪ + B5 اوردینری

هیالورونیک اسید نجا ت دهنده همه انواع پوست و از برترین سرم های اوردینری است؛ به طوری که هر فردی باید بتواند آن را در روتین مراقبت پوستی خود جای دهد. این مولکول توانایی حفظ آب به مقدار 1000 برابر وزن خودش را دارد و به همین علت می تواند به عنوان یک ترکیب برنده برای پوست های خشک و حساس عمل کند. این سرم هیالورونیک اسید اوردینری پوست شما را صاف و نرم می نماید و خطوط ریز روی آن را از بین می برد. برترین زمان برای استفاده از این محصول، صبح و شب است و بهتر است پیش از استفاده از محصولات پوستی غلیظ تری چون کرم ها و روغن ها روی پوست زده گردد.

سرم بافت (Buffet) اوردینری

اگر می خواهید روتین پوستی ضدپیری خود را آغاز کنید و نمی دانید که برای این منظور باید چه محصولاتی را خریداری کنید، بهتر است ابتدا به سراغ تهیه سرم بافت برند اوردینری بروید. این محصول که با نام بوتاکس درون شیشه هم شناخته می گردد، حاوی ترکیبات تاثیرگذار و مهمی چون پپتیدها (Peptides) و هیالورونیک اسید است و می تواند به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و تسکین التهابات پوستی، مانند روزاسه و آکنه های فعال، یاری کند. این محصول از پوست شما در برابر آسیب های محیطی مانند نور خورشید هم محافظت می نماید و سرعت بهبود زخم های شما را افزایش می دهد. سرم بافت اوردینری را می توانید هم صبح و هم شب بهره ببرید.

سرم لایه بردار AHA 30% + BHA 2% اوردینری

این سرم لایه بردار اوردینری ترکیبی از آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs) و بتا هیدروکسی اسیدها (BHAs) را در اختیار شما قرار می دهد که می توانند به از بین بردن سلول های مرده پوست و برطرف مشکل هایپرپیگمانتاسیون (Hyperpigmentation) یاری نمایند. این لایه بردار 10 دقیقه ای حتی اسکار آکنه های قبلی را هم از بین می برد و با باز کردن منافذ پوست از بروز جوش های نو جلوگیری می نماید. کنار هم قرار گرفتن همه این ویژگی ها باعث شده تا این سرم به یکی از برترین محصولات اوردینری برای لک صورت تبدیل گردد. این لایه بردار شیمیایی، باید به طور منظم و با رعایت فاصله زمانی های مناسب استفاده گردد.

سرم آلفا آربوتین 2% + HA اوردینری

سرم آلفا آربوتین برند اوردینری یک محلول بر پایه آب است که به منظور برطرف مسائلی چون لک های پوستی ناشی از پیری، کک ومک و تیرگی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول حاوی هیالورونیک اسید و همینطور آلفا آربوتین خالص است که یک ماده شناخته شده در زمینه ی یاری به روشن نمایندگی پوست به شمار می آید. وجود هیالورونیک اسید در این سرم، جذب آلفا آربوتین را تسریع می بخشد و راحت تر می نماید. پیش از بکارگیری این محصول بهتر است از عدم حساسیت خود به ترکیبات آن اطمینان حاصل کنید. بعلاوه می توانید آن را صبح و شب و پیش از محصولات پوستی غلیظ تر بهره ببرید.

تونر گلیکولیک اسید 7% اوردینری

تونر گلیکولیک اسید اوردینری به عنوان یک تونر لایه بردار شیمیایی می تواند بافت پوست را به طرز قابل توجهی صاف و درخشنده کند. استفاده منظم از این محصول به برطرف لک های پوستی، کاهش جوش و آکنه، از بین بردن مسائل ناشی از پیری پوست و از بین بردن سلول های مرده آن یاری می نماید. علاوه بر این می توانید از این محصول برای کاهش خشکی پوست سر و برطرف تیرگی زیر بغل بهره ببرید.

از آنجایی که این تونر به طور کلی بر پایه آب است، استفاده روزانه آن باعث بروز هیچ نوع حساسیت پوستی نمی گردد. قابل ذکر است که، این محصول نباید روی پوست های حساس، لایه برداری شده و آسیب دیده استفاده گردد.

امولسیون رتینوئید گرن اکتیو 2% اوردینری

امولسیون رتینوئید گرن اکتیو (Granactive) اوردینری یک سرم کرمی است که با داشتن ترکیب فعال رتینوئید، به برطرف علائم قابل مشاهده پیری پوست یاری می نماید. رتینوئید یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین ترکیبات موجود در محصولات پوستی است که برای از بین بردن چین وچروک های ناشی از کاهش کلاژن و الاستین پوست استفاده می گردد. نتیجه استفاده از این محصول را خیلی سریع تر از رتینول های دیگر مشاهده می کنید. علاوه بر این، امکان حساس و تحریک شدن پوست شما در هنگام استفاده از رتینوئیدها کمتر است.

رتینوئیدها پوست را نسبت به اشعه فرابنفش خورشید حساس تر می نمایند؛ بنابراین بهتر است در هنگام استفاده از آن ها استفاده از ضدآفتاب را از قلم نیاندازید. این محصول نباید همراه با سایر رتینوئیدها و ترکیبات فعال دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. از بکارگیری این محصول برای درمان آکنه پوستی خودداری کنید.

سرم کافئین 5% + EGCG اوردینری

سرم کافئین اوردینری یک محلول بر پایه آب است که به کاهش سیاهی و پف زیر چشم یاری می نماید. این محصول علاوه بر کافئین حاوی ماده ای به نام اپی گالوکاتچین گالاتیل گلوکوزید (EGCG) است که به طور طبیعی از برگ درخت چای به دست می آید و به عنوان یک آنتی اکسیدان قابلیت ارتجاعی پوست زیر چشم را افزایش می دهد. این محصول را در طول شب بهره ببرید تا ترکیبات آن فرصت اثرگذاری بر پوست را داشته باشند.

سرم ماندلیک اسید 10% + HA اوردینری

سرم ماندلیک اسید اوردینری نوعی آلفا هیدروکسی است که با لایه برداری شیمایی اما ملایم پوست می تواند به بهبود شفافیت و صافی سطح آن یاری کند. این محصول برای انواع پوست و حتی پوست های حساس هم مناسب است، چرا که به علت داشتن مولکول های بزرگتر با سرعت آهسته تری جذب پوست می گردد و همین موضوع احتمال ایجاد هر نوع حساسیت پوستی را کمتر می نماید. علاوه بر این، وجود هیالورونیک اسید در ترکیبات این سرم به آبرسانی و رطوبت رسانی پوست شما یاری بسیار زیادی خواهد نمود. برترین زمان استفاده از این محصول در هنگام شب و یک ساعت قبل از خواب است.

کرم سوسپانسیون ویتامین سی 23% + HA 2% اوردینری

کرم سوسپانسیون ویتامین سی اوردینری با ترکیبی از ویتامین C خالص و هیالورونیک اسید می تواند به از بین بردن لکه های پوست و بازگرداندن شفافیت آن یاری کند. همانطور که می دانید، ویتامین C برای روشن نمایندگی و آبرسانی پوست فواید بسیار زیادی دارد و این یعنی هر فردی که در حال دست وپنجه نرم کردن با مسائلی چون کدری رنگ پوست صورت و جای جوش و آکنه است می تواند از آن استفاده کند. وجود اِل-آسکوربیک اسید (L-Ascorbic acid) در کنار دیگر ترکیبات این محصول به اثرگذاری ویتامین C یاری می نمایند. برترین زمان استفاده از این محصول در هنگام انجام روتین شبانگاهی است.

سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری

سرم نیاسینامید اسید اوردینری یک محصول ساخته شده بر پایه ی آب است که به روشن شدن، بهبود بافت و تقویت سد دفاعی پوست یاری می نماید. هر یک از دو ماده زینک و نیاسینامید به تنهایی فواید بسیاری زیادی برای پوست دارند که یکی از آن ها خاصیت ضدجوش بودن آن است. این محصول نمی تواند به طور کامل مانع از بروز آکنه های پوستی گردد ولی توانایی جلوگیری از بعضی از التهابات و حساسیت ها را دارد. بنابراین بهتر است در کنار استفاده از محصولات دیگر به یاری این سرم نیاسینامید چربی اضافی پوست خود را از بین ببرید و به مراقبت از آن در برابر علائم پیری بپردازید. این سرم را براساس احتیاج خود می توانید هم در صبح و هم در روز بهره ببرید.

سرم اسکوالان گیاهی اوردینری

آبرسانی و تامین رطوبت پوست یکی از مهم ترین کارهایی است که برای داشتن یک پوست سالم و شفاف باید انجام دهید. در واقع، اسکوالن (Squalene) نوع چربی است که به طور طبیعی روی سطح پوست ترشح می گردد و با بالا رفتن سن و کمبود آن، پوست انسان رو به خشکی می رود. روغن اسکوالان (Squalane)، فرم پایداری از مولکول این ماده است که به طور کامل از گیاه نیشکر گرفته شده است و می تواند به عنوان یک سرم غیرکومدون زا پوست شما آبرسانی و سد دفاعی آن را تقویت کند. این سرم آبرسان اوردینری را می توانید برای احیای تار موهای خود و جلوگیری از خشک شدن آن ها هم بهره ببرید.

سرم رتینول 0.2% اوردینری

این سرم رتینول اوردینری به از بین بردن چین وچروک ها، افزایش کلاژن سازی و برطرف لکه ها و تیرگی پوست یاری می نماید. رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که به عنوان یک جوانساز برای درمان پیری زودرس پوست استفاده می گردد. در کنار رتینول، وجود روغن اسکوالان در ترکیبات این سرم به آبرسانی سطح پوست شما یاری می نماید.

اگر تا به حال از رتینول ها استفاده ننموده اید، پیشنهاد می کنیم ابتدا به سراغ خرید سرم هایی که دارای غلظت کمتری از رتینول هستند بروید. بعلاوه اگر پوست حساس و ملتهبی دارید بهتر است از رتینوئیدها بهره ببرید که با فناوری های نوتری ساخته شده اند و به همین علت احتمال حساسیت دادن پوست شما به آن ها نزدیک به صفر است. استفاده از رتینول ها و رتینوئیدها برای مادران باردار یا شیرده ممنوع است. بعلاوه، در طول درمان با این محصول هرگز نباید مرحله ضدآفتاب زدن به پوستتان را فراموش کنید.

شامپوی سر و بدن حاوی 4% سولفات اوردینری

این شامپوی سر و بدن اوردینری حاوی درصد کم و در عین حال موثری از سولفات است که چربی و آلودگی های روی کف سر و موها را بدون اینکه آن ها را خشک کند یا رنگشان را از بین ببرد، پاک می نماید. به علت ملایم بودن ترکیبات دیگر این شامپو، می توان از آن برای شست وشوی پوست صورت و بدن هم استفاده کرد. همه افراد و حتی کسانی که دارای پوست های حساس و مستعد آکنه هستند می توانند با تهیه این محصول از زیبایی های ظاهریشان مراقبت نمایند.

سرم تقویت نماینده مژه و ابروی مولتی-پپتید اوردینری

سرم تقویت نماینده مژه و ابروی مولتی-پپتید (Multi-Peptide) اوردینری یکی از برترین محصولات این برند است که با داشتن 11 ماده فعال و عصاره های گیاهی می تواند به رشد و تقویت موهای ابرو و مژه های شما یاری کند. برخلاف دیگر تقویت نماینده های موجود در بازار، اپلیکاتور این محصول بسیار کوچک و کاربردی است. به گفته خود برند اوردینری اگر این محصول را دو بار در روز و به مدت چهار هفته بهره ببرید، شاهد افزایش تراکم و حجم موهای ابرو مژه خود خواهید بود.

سرم لایه بردار سالیسیلیک اسید 2% اوردینری

این مدل از سرم سالیسیلیک اسید اوردینری یک محلول فاقد آب است که به عنوان یک لایه بردار به پاکسازی منافذ پوست، جلوگیری از بروز جوش و آکنه های نو و کاهش التهابات و قرمزی پوست یاری می نماید. چیزی که این سرم را به یکی از برترین محصولات اوردینری تبدیل می نماید، وجود روغن اسکوالان و دیگر ترکیبات تامین نماینده رطوبت پوست در محتویات آن است. این مواد سرعت جذب سالیسیلیک اسید را کاهش می دهند و باعث کمتر شدن احتمال حساسیت دادن پوستتان به اسید می شوند. این محصول را می توانید هم در روز و هم در شب بهره ببرید.

چرا باید برند اوردینری را انتخاب کنیم؟

برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارند که محصولات پوستی مختلفی را با ترکیبات و فرمولاسیون های مخصوص خودشان به مخاطبان ارائه می دهند. هر برندی باید بتواند با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و متفاوت از دیگران، خریداران خودش را راضی نگه دارد. برند اوردینری هم درست مانند هر شرکت دیگری یک سری ویژگی خاص دارد که به محبوبیت آن در میان مردم یاری شایانی نموده است.

  • تنوع در محصولات
  • قیمت های مناسب در مقایسه با محصولات برندهای دیگر
  • عدم انجام تست حیوانی و عدم استفاده از فرآورده های حیوانی
  • داشتن بسته بندی ساده و مینیمال
  • عدم استفاده از ترکیبات عطری و دارای رایحه های تند
  • استفاده از انواع ترکیبات فعال و موثر برای برطرف انواع مسائل پوستی مانند رتینول ها، ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسیدها و غیره
  • من چه نوع پوستی دارم؟ شناخت انواع پوست و شیوه مراقبت از آن ها

سخن آخر

اگر قصد خرید محصولات اوردینری اصل را دارید، پیشنهاد می کنیم که پیش از تهیه آن ها ابتدا با نوع پوست خود و مسائل آن آشنا شوید و سپس درباره ترکیباتی که برای بهتر کردن پوستتان به آن ها احتیاج دارید تحقیق کنید. خوشبختانه، تنوع محصولات برند اوردینری آنقدر بالا است که شما می توانید با تهیه محصول مناسب و درست برترین نتیجه را از آن ها بگیرید و به پوست دلخواه خود برسید.

منبع: Glamour

منبع: دیجیکالا مگ

به "16 مورد از برترین محصولات برند اوردینری برای انواع مسائل پوستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 مورد از برترین محصولات برند اوردینری برای انواع مسائل پوستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید