استارتاپ

ترفند هایی برای افزایش سرعت کامپیوتر!

سرعت پایین می تواند کامپیوتر شما را تقریباً بی فایده کند. به خصوص زمانی که به سختی می توانید یک پنجره را باز کنید، یک وب سایت را بارگیری کنید یا حتی سیستم خود را راه اندازی کنید.

12 خرداد 1401

هواوی یک خودروی کراس اوور هیبریدی با سیستم عامل هارمونی معرفی کرد

چندی پیش بود که خبر عرضه خودروی برقی آویتا 11 چانگان همکاری هواوی و CATL را دادیم. مدت ها است هواوی سودای ورود به بازار خودروهای برقی را دارد و اکنون پس از همکاری در ساخت چند خودرو، اولین خودروی مستقل ساخت خودش به نام Aito M5 را معرفی کرد.

16 اردیبهشت 1401

دبیرخانه دائمی استارت آپ های فناوری توانبخشی دایر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر حمیدرضا خرم خورشید در سومین رویداد ملی استارت اپ فناوری توانبخشی افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان گفت: ارتقای سطح خدمات بهداشتی و دانش پزشکی، سبب بقای نوزادان دارای معلولیت،...

24 بهمن 1400

قاصدک؛ راهکاری برای رونق بازار کتاب و کتاب فروشی ها

خبرنگاران ، بازار کتاب هم در دنیای دسترسی های آنلاین دست خوش تحولات مختلفی شده است. این تحولات علاوه بر کاهش زمان خرید، معنای فاصله مکانی را هم تغییر داده است. نرم افزار قاصدک با معرفی نزدیک ترین کتابفروشی به جستجو گر سرعت دسترسی به کتاب را کاهش و فهرستی...

14 مرداد 1400

5 دقیقه ای صاحب دفترکار شوید!

استفاده از فناروی در جهت کاهش هزینه ها و تسهیل روندهای کاری، ایده ای است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

31 تیر 1400

پاسخ به نیازهای حوزه سلامت با توانمندی استارتاپ ها، گامی بلند برای افزایش کیفیت محصولات داخلی

رویدادی استارتاپی با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق در حوزه سلامت برگزار می گردد.

26 خرداد 1400

دستاوردهای نانویی رونمایی می گردد، ورود استارتاپ های نانو به صنعت

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه رونمایی از محصولات توسعه داده شده در سومین برنامه نانو استارتاپ، با حضور 20 گروه فناور 18 و 19 اسفندماه امسال برگزار می گردد.

11 فروردین 1400

مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند پارک علم و فناوری کرمانشاه افتتاح شد

مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند پارک علم و فناوری کرمانشاه با حضور رئیس جهاد دانشگاهی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

15 آذر 1399

نمایشگاه آنلاین پویش کار و مهارت آموزی در اتاق اصفهان افتتاح شد

مراسم افتتاح نمایشگاه آنلاین پویش کار و مهارت آموزی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، سرپرست کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اعضای شورای راهبردی سرای رشد در اتاق اصفهان برگزار گشت.

16 آبان 1399

فراخوان سازمان جهانی گردشگری برای ارائه راه چاره های شفابخش

سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم استفاده از نوآوری ها و فناوری های جدید، اقدام به راه اندازی چالش راه حل های شفابخش کرده است تا اثرات منفی این همه گیری بر صنعت گردشگری را به حداقل برساند.

29 اردیبهشت 1399

بزرگترین رویداد صنعت مبلمان کشور

با وجود گسترش حیرت انگیز اطلاع رسانی در عصر ارتباطات، محبوبیت شبکه های اجتماعی و تعدد رسانه های دیجیتال در جهانی امروز، برگزاری نمایشگاه های بین المللی همچنان بستری ایده آل برای گردهمایی فعالان یک صنف، صنعت یا خدمات و اطلاع رسانی به مخاطبان آن است....

13 بهمن 1398

جایزه به مشترکانی که در تابستان 99 مصرف برق شان مصرف کنند ، اعلام نوع جایزه تا دو ماه دیگر

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: جایزه ای برای مردمی که اقدام به کاهش مصرف برق در تابستان سال 99 کنند در نظر گرفته می شود، که نوع این جایزه یا پاداش تا دو ماه آینده تعیین می شود.

1 دی 1398

دوی ماراتن سنجاق به سوی بازار خدمات ایران

سنجاق یکی از شرکت های خدمات آنلاین است که بی ادعا و به دور از هیاهوهای بازار استارتاپی به فعالیت می پردازد. گفت وگویی اختصاصی با بنیانگذاران این استارتاپ داشتیم.

28 آذر 1398

انتخاب استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان بانوی برگزیده صنعتگر

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم روز صنعت و معدن به عنوان بانوی برگزیده صنعتگر معرفی گشت.

23 مرداد 1398

شاخص فرابورس ، 90 درصد رشد

مدیرعامل فرابورس ایران با بیان اینکه سال جاری شاخص کل فرابورس عدد دو هزار و 100 واحد را تجربه نموده است، گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته 90 درصد رشد شاخص فرابروس را نشان می دهد.

31 خرداد 1398

جهاد دانشگاهی در اتصال کسب و کار به مراکز علمی موفق عمل نموده است

معاون استاندار ایلام گفت: اتصال کسب و کار به مراکز علمی و دانشگاهی رسالت بزرگی است که توسط جهاد دانشگاهی در حال اجرا است و در این زمینه موفق عمل نموده است.

12 اردیبهشت 1398

آنالیز وضعیت سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع وابسته در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران

سی و هفتمین جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی ایران با هدف آنالیز وضعیت سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع وابسته، بیان مسائل و راهکارهای همکاری کمیسیون با معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید.

12 اسفند 1397